کد خبر: ۸۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۲
رئیس پلیس کرمانشاه گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان سرپل ذهاب مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان خیر با آنها تماس گرفته و تحت عناوین ارسال کانکس جهت اسکان، سفر به عتبات عالیات، برنده شدن در مسابقات و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و واریز سود سهام عدالت، آنها را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با ترفندهایی از حساب آنها برداشت کرده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کلاهبرداری تلفنی از زلزله‌زدگان سرپل‌ ذهاب در پوشش کار خیر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار تلفنی از مردم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی در این خصوص گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان سرپل ذهاب مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان خیر با آنها تماس گرفته و تحت عناوین ارسال کانکس جهت اسکان، سفر به عتبات عالیات، برنده شدن در مسابقات و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و واریز سود سهام عدالت، آنها را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با ترفندهایی از حساب آنها برداشت کرده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام تحقیقات فنی و علمی موفق به شناسایی متهم در سطح استان شدند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی پس از ۴۸ سال تحت کنترل قرار دادن محل احتمالی تردد متهم، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه فرد کلاهبردار دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

امان اللهی اظهار داشت: تاکنون ۴۵ نفر مالباخته در این رابطه که از آنها یک میلیارد ریال کلاهبرداری شده شناسایی شده‌اند.

وی در ادامه به مردم هشدار داد: شهروندان توجه داشته باشند که برای واریز کردن هر مبلغی به حساب آنها، هیج نیازی نیست که به دستگاه عابر بانک مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر در تماس‌های تلفنی اعلام شد که حضور در پای دستگاه عابر بانک الزامی است، مطمئن باشید که موضوع کلاهبرداری است و سریعاً موضوع را به پلیس اعلام کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: