کد خبر: ۸۰۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
فرزند آیت الله مؤمن گفت: حال آیت الله مؤمن از دیروز عصر بحرانی شده و وضعیت عمومی ایشان مساعد نیست و تیم پزشکی به تلاش خود ادامه می‌دهد.از مؤمنین و ارادات مندان به آیت الله مومن می‌خواهیم که برای شفای ایشان دست از دعا برندارند.
فرزند آیت الله مؤمن: حال عمومی آیت الله بحرانی شده است

فرزند آیت الله مؤمن گفت: حال آیت الله مؤمن از دیروز عصر بحرانی شده و وضعیت عمومی ایشان مساعد نیست و تیم پزشکی به تلاش خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرداغ ، فرزند آیت الله مؤمن در گفت گو با تسنیم در قم، با اشاره به آخرین وضعیت ایشان اظهار داشت: حال آیت الله مؤمن از دیروز بعد از ظهر بحرانی شده است و وضعیت عمومی ایشان مساعد نیست و تیم پزشکی به تلاش خود برای درمان ایشان ادامه می‌دهد.

وی افزود: از مؤمنین و ارادات مندان به آیت الله مومن می‌خواهیم که برای شفای ایشان دست از دعا برندارند.

آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان به‌دلیل مشکلات مغزی و تنفسی از جمعه 30 آذرماه در بخش آی‌سی‌یوی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد و از 8 دی ماه برای پیگیری روند درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: