کد خبر: ۸۰۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۱
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در جاده خاش – زاهدان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با عوامل این حادثه برخورد کند.
دستور دادستان کل کشور برای برخورد با عوامل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن پیام حجت الاسلام منتظری در این باره به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ

حادثه شهادت تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظان و نگهبانان امنیت و مرزهای کشور بودند، در پی یک حرکت جنایتکارانه تروریستی به وقوع پیوست.

این اقدام جنایتکارانه پس از راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم و همزمان با نشست سردمداران کفر و نفاق و مزدوران آنان در ورشو، نشاندهنده بغض و کینه و دشمنی استکبار از حضور حماسی مردم می‌باشد و از یک سو موجب تأثر و تأسف و از سوی دیگر وجود چنین جوانان از خود گذشته و جان بر کفی در مقابل توطئه‌های دشمن، موجب مباهات است.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب فرماندهی کل قوا، خانواده‌های شهدای عزیز و مرد غیور سیستان و بلوچستان و همه همسنگران آنان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان مجدانه می‌خواهم که با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موضوع را پیگیری و برابر با مقررات با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این حادثه تروریستی برخورد و اقتدار نظام را در مواجهه این حوادث به دشمن نشان دهند.

محمد جعفر منتظری

دادستان کل کشور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: