کد خبر: ۸۰۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۹
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی تراکتور سازی و استقلال با توجه با جایگاه دو تیم در جدول یک بازی 6 امتیازی خواهد بود.
استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است/بازی با تراکتورسازی جذاب و پرگل خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علیرضا اکبرپور، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره برد این تیم مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: شفر نشان داد در تعطیلات 40 روزه نیم فصل به خوبی به‌روی بازیکنان کار کرده و استقلالی‌ها در بازی پیکان در هر سه خط قدرتمند ظاهر شدند و هواداران به تیم بسیار امیدوار شدند.

 

وی درباره مدعی بودن استقلال نیز عنوان کرد: در بازی پیکان تیم در کارهای ترکیبی و به طور کلی در کارهای تاکتیکی نسبت به نیم فصل نخست بسیار بهتر عمل کرد و در استفاده از فضاها نیز باز برنامه‌های خوبی را آبی‌پوشان از خود نشان دادند و به امید خدا استقلال با همین روند و اگر همین گونه در سایر بازی‌ها ظاهر شوند، یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.

 

مهاجم اسبق استقلال درباره بازی با تراکتورسازی  اظهار داشت: در بازی فردا دو تیم قوی با یکدیگر بازی دارند که بازی هر دو تیم همواره جذاب و حساس بوده است. امسال هم تراکتورسازی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که در میان تیم‌های مدعی نیز قرار دارد و با توجه با جایگاه دو تیم در جدول این بازی یک بازی 6 امتیازی خواهد بود و من امیدوارم تیمی که لیاقت برد را داشته باشد و بتواند از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند به برد در این دیدار دست پیدا کند. به هر حال این بازی همواره حساس بوده و من فکر می‌کنم فردا یک بازی جذاب و پرگل را شاهد باشیم. به نوشته برنا، اکبرپور درباره حواشی این بازی و جو استادیوم نیز گفت: بنده امیدوارم فردا هواداران دو تیم بدون هیچ حاشیه‌ای فقط تیم خود را تشویق کنند و این بازی بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: