کد خبر: ۸۰۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۳۱۲
ماجرای جالبی از زبان یکی از بازیکنان پرسپولیس شنیدیم. این بازیکن به ما گفت: ما برای رساندن علی علیپور به صدر جدول آقای گل‌های لیگ، نقشه کشیدیم.
استقلال خوزستان طعمه شیرین آقای گلبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پرسپولیسی‌ها حالا دیگر از شرایط شکست مقابل فولاد خارج شده‌ا‌د و به بازی برابر استقلال خوزستان فکر می‌کنند. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بانشاط‌تر از روز‌های قبل شده و سرخپوشان می‌گویند از هر نظر برای دیدار مقابل آبی‌پوشان اهوازی آماده هستند.

سرخپوشان یک حریف قعرنشین با شانس نه چندان زیاد برای ماندن در لیگ را مقابل خود می‌بینند و از این رو، کارشان را برای گلزنی، راحت‌تر از بازی‌های دیگر به‌خصوص تقابل با مدعیان اصلی قهرمانی تصور می‌کنند.

در این بین، اما ماجرای جالبی از زبان یکی از بازیکنان شنیدیم. این بازیکن به ما گفت: «ما برای رساندن علی علیپور به صدر جدول آقای گل‌های لیگ، نقشه کشیدیم و می‌خواهیم در این بازی که مقابل قعرنشین جدول برگزار می‌شود، بیشترین پاس را به او بدهیم تا بتواند تعداد گل‌هایش را افزایش داده و کی‌روش استنلی را در صدر جدول رده‌بندی گلزنان پشت سر بگذارد.»

علیپور در حال حاضر با ۸ گل زده در کنار استوکس در مکان دوم و پشت سر استنلی، مهاجم سپاهان اصفهان با ۱۰ گل زده ایستاده که برای کاهش این فاصله باید از دیدار‌هایی که به نظر می‌رسد برای سرخپوشان راحت‌تر است، استفاده کند. باتوجه به این حرف‌ها، شاید سرخپوشان به دنبال آن هستند تا مقابل استقلال خوزستان یک روز به یادماندنی را بسازند.

با این حساب پرسپولیسی‌ها می‌خواهند برای علیپور سنگ تمام بگذارند و خاطره‌ای شیرین در دیدار امروز را رقم بزنند. قطعاً تماشاگرانی که برای تماشای دیدار با استقلال خوزستان راهی استادیوم می‌شوند، شرایط خاصی را نظاره می‌کنند و به امید تماشای یک دیدار پرگل هستند. البته شاید آن‌ها فراموش کردند در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان که اتفاقاً دیداری پرحاشیه بود، پرسپولیسی‌ها نتوانستند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کرده و به گل برسند. این موضوع، کار را قطعاً برای سرخپوشان سخت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: