کد خبر: ۸۰۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۸
مربی پرسپولیس درباره اتفاقات خاص بازی فولاد خوزستان به خبرورزشی گفت: قضاوت داور بدون تعارف در نتیجه بازی ما با فولاد تأثیر‌گذار بود.
باقری‌: کرمانشاهی خیلی عصبی و تند استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: کریم باقری، مربی پرسپولیس در خصوص اتفاقات خاص بازی فولاد خوزستان با خبرورزشی صحبت کرد. آقاکریم البته از بازی امروز هم گفت و اینکه پرسپولیس حریف خود را دست‌کم نمی‌گیرد.

* در مورد اتفاقات بازی مقابل فولاد چه صحبتی دارید؟

بازیکنان ما هر چه در مصاحبه‌ها گفتند را به وضوح با چشم‌هایشان دیدند. آن اتفاقات رخ داد، اما زمانی که پیش از بازی اعضای کادر تدارکات ما به رختکن ورزشگاه رفته بودند همه چیز خوب بود، به محض رسیدن ما به رختکن برق رفت و بازیکنان مجبور شدند با شرایط بد و نور موبایل‌هایشان در رختکن لباس‌ها را عوض کنند.

* اتفاقاتی نظیر بازی فولاد را در عمر فوتبال‌تان تجربه کرده بودید؟

به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما امیدوارم عمدی در کار نبوده باشد.

* اما رئیس سازمان لیگ در صحبتی این نکته را بیان کرد که می‌خواستند بازی را لغو کنند و به باشگاه پرسپولیس گفته بودند بازی در زمان دیگری برگزار شود و...

من از این مسائل که می‌گویید بی‌خبرم و باشگاه از آن‌ها به خوبی باخبر است.

* فکر می‌کنید دوباره قادرید به صدر برسید؟
من معتقدم تیم خیلی خوبی داریم و باخت به فولاد ارزش کار تیم ما را پایین نمی‌آورد. از این جا به بعد هم همه چیز به خودمان باز می‌گردد به همین دلیل باید خود را پیدا کنیم. در ضمن قرار نیست تیمی همیشه برنده باشد و بالاخره در بازی پیش می‌آید بازی را واگذار کند.

* فولاد مدل افشین قطبی را چگونه ارزیابی کردید؟

فولاد از زمانی که افشین قطبی به این تیم رفته تبدیل به تیم بهتری شده است. آن‌ها نیمه اول بازی خوبی را مقابل ما ارائه دادند، اما در نیمه دوم حرف خاصی برای گفتن نداشتند و ما اگر خوش‌شانس‌تر بودیم جدا از گلی که زدیم قادر بودیم دو، سه گل دیگر هم بزنیم، اما بدشانسی اجازه نداد.

* در بین دو نیمه به وسط زمین آمدید و بیرانوند و چند بازیکن دیگرتان را به رختکن بردید در آن لحظات چه صحبتی کردید؟

بیرانوند به خاطر اتفاقات بازی و پنالتی‌ای که گرفته شد خیلی ناراحت و عصبانی بود به همین دلیل پس از پایان نیمه اول خیلی ناراحت بود و به سمت داور رفت، اما من به سمت بیرانوند و چند بازیکن دیگر رفتم و سعی کردم آن‌ها را آرام کنم. در بین دو نیمه هم سرمربی و بقیه اعضای کادر فنی سعی در آرام کردن بازیکنان تیم داشتند.

* در مورد قضاوت کرمانشاهی چه صحبتی دارید؟

قضاوت داور بدون تعارف در نتیجه بازی ما با فولاد تأثیر‌گذار بود. پنالتی‌ای که به ضرر ما گرفته شد اصلاً پنالتی نبود و داور در آن لحظه اشتباه بزرگی را مرتکب شد. در مورد قضاوت کرمانشاهی هم باید بگویم ایشان خیلی عصبی است و تند حرف می‌زند و در صحنه‌ها برخورد خشن و تندی با بازیکنان دارد. من شخصاً خیلی دوست دارم با ایشان حرف بزنم و دلایل برخورد تند‌شان را بپرسم. در یک صحنه هم رفتار بازیکن فولاد پرخاشگرانه بود، اما داور بعد از کارت زرد دیگر صحنه را ادامه نداد و...

* در مورد داور پشت دروازه و حرف‌هایشان بعد از پنالتی حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد، شما چیزی شنیدید؟!

من واقعاً نمی‌دانم نقش داوران پشت دروازه چیست و آن‌ها چه وظیفه‌ای دارند!

* فکر نمی‌کنید شجاع در پرسپولیس جایگزین ندارد و نادری نتوانست در بازی جایگزین خوبی برای شجاع باشد؟

شجاع یکی از بازیکنان مهم و تأثیر‌گذار ماست، اما این‌گونه نیست که پرسپولیس در غیاب یک بازیکن به مشکل بخورد. به نظرم این هم اصلاً خوب نیست که بازیکنی را با بازیکن دیگر مقایسه کنند.

* فکر نمی‌کنید شاید باز هم در صورت مصدومیت و محرومیت سیدجلال و شجاع آسیب ببینید؟

ما تیم خوبی داریم و بازیکنان جایگزین خوبی هم جذب کردیم به همین دلیل در هیچ پستی با مشکلی از بابت بازیکن اصلی و جایگزین مواجه نیستیم.

* در خصوص دیدار با استقلال خوزستان چه صحبتی دارید؟

استقلال خوزستان تیم خوبی است و ما بازی سختی با این تیم پیش‌رو خواهیم داشت، چون آن‌ها مقابل ما انتحاری بازی خواهند کرد ولی ما هم از شرایط میزبانی و اوضاع‌مان به نحو احسن استفاده می‌کنیم و برای کسب ۳ امتیاز تلاش خواهیم کرد.

* از رویارویی با پدیده در جام‌حذفی بگویید.

خوب می‌دانیم با سه برد در جام‌حذفی می‌توانیم قهرمان شویم به همین دلیل در این جام با تمام توان تلاش خواهیم کرد طلسم‌شکنی کرده و قهرمان شویم.

* در مورد کی‌روش و انتخاب جدیدش چه نظری دارید؟ او در کلمبیا موفق می‌شود؟

من در مورد کی‌روش نظر خاصی ندارم. هیچ‌کس هم در مورد آینده کاری یک مربی نمی‌تواند اظهارنظر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: