کد خبر: ۸۰۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که این پنجشنبه آخرین پنجشنبه در سال‌جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا نمی‌شود. وی ادامه داد: از روز پنجشنبه هفته آینده یعنی دوم اسفندماه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران دوباره اجرا خواهد شد و در همین راستا نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.
امروز؛ آخرین پنجشنبه بدون طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران

به گزارش خبرداغ، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که این پنجشنبه آخرین پنجشنبه در سال‌جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا نمی‌شود.

‌سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: برابر تصمیم اتخاذ شده از ابتدای اسفند ماه، در روزهای پنجشنبه نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد. بنابراین امروز آخرین پنجشنبه در سال جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه هفته آینده یعنی دوم اسفندماه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران دوباره اجرا خواهد شد و در همین راستا نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام منتهی به عید نوروز و افزایش حجم تردد در پنج‌شنبه‌ها، گفت: لازم است در این ایام نیز شهروندان با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: