کد خبر: ۸۰۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۳۰۵
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند که ۸ نفر به کشور بازگشتند و یک نفر که در بیمارستان سامرا بستری بود روز گذشته جان باخت.
فوت یکی از مصدومان حادثه سامرابه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند که ۸ نفر به کشور بازگشتند و یک نفر که در بیمارستان سامرا بستری بود روز گذشته جان باخت.

مرتضی آقایی درباره آخرین وضعیت مصدومین حادثه تروریستی که در عراق و نزدیکی سامرا اتفاق افتاد گفت: اتوبوس حامل زائران در نزدیکی امامزاده سید محمد شهر بلد در نزدیکی سامرا مورد حمله تروریستی و رگبار قرار گرفت.

وی در ادامه درباره جزییات آخرین وضعیت این ۹ زائر ایرانی در سامرا افزود: در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند که ۸ نفر به کشور بازگشتند و یک نفر که در بیمارستان سامرا بستری بود روز گذشته جان باخت.

وی ادامه داد: در پی این حادثه تروریستی ۹ نفر از زائران ایرانی و یک کمک راننده عراقی مجروح شدند که حال یک نفر از مجروحان وخیم گزارش شده و سایر مجروحان نیز تحت درمان قرار دارند. در زمان وقع حادثه ۷ نفر از این زائران به بیمارستان شهر بلد و مابقی به بیمارستان کاظمین منتقل شده اند.

مدیر کل عتبات گفت: این گروه از زائران عزیز متعلق به شهرستان گرمی و پارس آباد مغان استان اردبیل بوده اند.

وی تاکید کرد: موکدا درخواست ما از مشتاقان سفر به عتبات عالیات این است که برای تشرف و ثبت نام به دفاتر مجاز تحت پوشش سازمان حج و زیارت که از پوشش‌های امنیتی، بیمه‌ای و درمانی برخوردار هستند، مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: