کد خبر: ۸۰۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۵
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مه گرفتگی و کاهش دید افقی منجر به توقف پرواز‌های این فرودگاه شد.وی ادامه داد: تا مساعد شدن شرایط جوی، پرواز‌های این فرودگاه انجام نخواهد شد و مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با تماس با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل کنند.
پرواز‌های فرودگاه مشهد به علت مه گرفتگی متوقف شد

به گزارش خبرداغ، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مه گرفتگی و کاهش دید افقی منجر به توقف پرواز‌های این فرودگاه شد.

حسن جعفری صبح پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: به خاطر رعایت ایمنی پروازها، از ساعت ۶ صبح امروز پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد متوقف شده است.
وی ادامه داد: تا مساعد شدن شرایط جوی، پرواز‌های این فرودگاه انجام نخواهد شد و مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با تماس با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل کنند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: