کد خبر: ۸۰۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۸
سردار فدوی تاکید کرد: دشمنان این انقلاب آگاه هستند، اگر کار احمقانه‌ای انجام بدهند کمتر از آن چیزی که فکر می‌کنند نابود خواهند شد. جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به کسی از بیگانگان اجازه نداده است که در امورات کشور دخالت کنند و اگر کسی هم بخواهد دخالت کند مطمئن باشد در کمترین زمان با خاک یکسان خواهد شد.
معاون سپاه: اگر دشمنان کار احمقانه انجام دهند، در کمتر از زمانی که فکر می‌کنند، با خاک یکسان خواهند شد

سردار فدوی تاکید کرد: دشمنان این انقلاب آگاه هستند، اگر کار احمقانه‌ای را انجام بدهند کمتر از زمانی که فکر می‌کنند نابود خواهند شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در یادواره سرداران، امیران و شهدای شهرستان پیشوا که در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته با تمام دشمنی‌ها به راه خود ادامه داده و توانسته‌ایم پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف داشته باشیم و برای رسیدن به موفقیت باید به تکلیف خود عمل کنیم.

وی افزود: توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته به جایی نرسیده و حالا آنها به صورت علنی اعتراف می‌کنند ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج قدرت خود قرار دارد.

فدوی گفت: این شهدا تا آخرین قطره خونشان در راه انقلاب خمینی و علوی پیش گام بودند و جان خود را فدای قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: در زمان حال یکی از نعمت‌هایی که باید به آنها اهمیت بدهیم، وجود خانواده‌های معظم شهدا هستند، اگر پدران و مادران شهدایی که فرزندانشان را در راه این انقلاب فدا کرده‌اند، ناراحت کنیم مطمئن باشیم که شهدا و خداوند متعال را از خود ناراحت کردیم، چون شهدا در نزد خداوند جایگاه رفیع و عالی دارند.

فدوی تصریح کرد: ۲۲ بهمن در چهل سالگی انقلاب را در صورتی جشن گرفتیم که نقش شهدا در این انقلاب خیلی برجسته بوده که با هیچ کدام از نقش‌های دیگر جامعه در این انقلاب نمی‌توان مقایسه کرد و این شهدا وعده داده‌اند که این انقلاب به انقلاب مهدوی می‌رسد و وعده شهدا و وعده خدا حق است.

وی تصریح کرد: دشمنان این انقلاب آگاه هستند، اگر کار احمقانه‌ای انجام بدهند کمتر از آن چیزی که فکر می‌کنند نابود خواهند شد. جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به کسی از بیگانگان اجازه نداده است که در امورات کشور دخالت کنند و اگر کسی هم بخواهد دخالت کند مطمئن باشد در کمترین زمان با خاک یکسان خواهد شد.

فدوی گفت: چهل سال همه دشمنان عالم که وابسته به شیطان بزرگ آمریکا بوده و هستند، در حال تلاش هستند که جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند اما نمی‌دانند این حکومت یک حکومت الهی است و تنها پیروزی ما در مقابل آنها فقط توکل و توسل به خداوند متعالی است وگرنه ما گاهی اوقات در بحث اقتصادی، نظامی و… ضعیف‌تر بودیم اما همچنان پیروز میدان هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: اگر دشمنان با اتحاد فراوان هم به دشمنی جمهوری اسلامی ایران بیایند، باز هم شکست خواهد خورد. ملت ایران با توکل و اعتماد به خداوند متعال از هیچ کسی ترسی ندارد و انقلاب اسلامی به صورت قاطع با توکل به خداوند متعال پیروز میدان بوده و این راه را ادامه خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: عده‌ای در کشور در صداوسیمای جمهوری اسلامی حرف دشمن را نزنند. این انقلاب گردن همه ما حق دارد. گاهی اوقات کاری انجام ندهیم که دشمن از کار ما خوشحال بشود.

فدوی در بخش پایانی بیان کرد: دیار ۱۵ خرداد در سال ۱۳۴۲ همچون خورشیدی در این انقلاب درخشید و شهدای فراوانی را تقدیم کرده است و گردن همه ما حق ویژه‌ای دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: