کد خبر: ۸۰۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۵
«محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران در پاسخ به اظهارات نخست وزیر اسرائیل در مورد ایران گفت: ما همواره توهمات نتانیاهو را می‌شناختیم. ا‌کنون جهانیان - و آنانکه در سیرک ورشو حاضرند - هم آن را می‌دانند.
ظریف: ما همواره توهمات نتانیاهو را می‌شناختیم. ا‌کنون جهانیان هم آن را می‌دانند

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران در پاسخ به اظهارات نخست وزیر اسرائیل در مورد ایران گفت: ما همواره توهمات نتانیاهو را می‌شناختیم. ا‌کنون جهانیان - و آنانکه در سیرک ورشو حاضرند - هم آن را می‌دانند.

ظریف این سخنان را در صفحه توئیتری اش بیان کرده است.

درحالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست ورشو، از دیدار با رهبران عرب برای «جنگ» با ایران سخن گفت، اما «اوفیر گندلمن» سخنگوی نتانیاهو بلا فاصله با عقب نشینی از این اظهارات نوشت که منظور «مقابله» با ایران بوده است.
این در شرایطی است که در نسخه‌هایی ابتدایی منتشر شده از اظهارات نتانیاهو در صفحات توئیتر، فیسبوک و یوتیوب متعلق به دفتر نخست وزیری این رژیم، از عبارت «جنگ» در ترجمه انگلیسی اظهارات وی استفاده شده بود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲۱ بهمن ماه یک روز پیش از شرکت در نشست ورشو مدعی شد: نخستین محور گفت وگو‌ها در این نشست ایران است، این نشست برای آن است که چگونه از تلاش‌های ایرانی‌ها برای استقرار نظامی در سوریه جلوگیری کنیم.
وی در ادامه مدعی شد: برای نحوه جلوی گیری از رفتار ایران در منطقه به لهستان می‌روم و مهم‌تر از هر چیز، از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای پیشگیری کنیم.
نتانیاهو که در دولتش با مشکلات بسیاری روبه روست و پرونده‌های قضایی متعددی علیه اش گشوده شده، در ماه‌های گذشته در تلاش برای انحراف افکار عمومی و فرار از این مشکلات به پیشبرد طرح ایران‌هراسی متمسک شده بود.
در نشست دو روزه (چهارشنبه - پنجشنبه) ورشو با میدان‌داری آمریکا، قدرت‌های جهانی شامل چین و روسیه و بازیگران اصلی منطقه‌ای غایب هستند، اما متحدان واشنگتن از جمله عربستان، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی، حضوری پررنگ دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: