کد خبر: ۸۰۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۰۳
فال روزانه پنجشنبه 25 بهمن 1397
متولد فروردین : امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

متولد اردیبهشت : اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

متولد خرداد : طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

متولد تیر
: امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

متولد مرداد : شما امروز فكر می‌كنید كه به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیكه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا كرده است و وسوسه شده‌اید كه همه چیز را به حال خود رها كرده و فرار كنید. اما فرار كردن راه حل مناسبی نیست. برای اینكه اگر امروز از این مشكلات فرار كنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار كردن و مبارزه كردن با مشكلات است.

متولد شهریور : شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

متولد مهر
: ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

متولد آبان
: اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

متولد آذر
: اگر امروز كسی شما را به مهمانی دعوت كرد، حواستان باشد كه دعوتش را قبول نكنید. برای اینكه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما كارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج كارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینكه با این ور و آن ور رفتن و جان كندن وقتتان را تلف كنید، سعی كنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان كمك بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران كار سختی است، اما درحال حاضر این كار عاقلانه‌ترین راه است.

متولد دی : شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

متولد بهمن
: امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

متولد اسفند : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: