کد خبر: ۸۰۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۶
انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.
بازتاب گسترده بیانیه اخیر رهبر انقلاب در رسانه‌های بین‌المللی انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، انتشار بیانیه رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی قرار گرفت و برخی از رسانه‌های بین‌المللی به انتشار بخش‌هایی از این بیانیه پرداختند:

اسوشیتدپرس رسانه‌ای بود که در اخبار خود به این بیانیه پرداخت. در این خبر به نقل از رهبر انقلاب آمده‌ است، «مذاکره با آمریکا چیزی جز ضررهای مادی و معنوی به ارمغان نخواهد آورد».

این رسانه در ادامه نوشت: بیانیه رهبر انقلاب ایران دو روز بعد از چهلمین سالگرد انقلاب ایران در هفت صفحه منتشر شد. در این خبر گفته شده‌ است که آیت‌الله خامنه‌ای ضمن رد هرگونه امکان مذاکره میان ایران و آمریکا از این مذاکره به عنوان تلاشی برای برای زانو زدن در برابر داشمن و بوسیدن پنجه گرگ یاد کرده است.

خبرگزاری فرانسه نیز در خبری به انعکاس بخش‌هایی از بیانیه رهبر انقلاب پرداخت.

در این خبر آمده‌ است: بیانیه رهبر انقلاب بر فصل جدید زندگی انقلاب ایران تاکید کرده‌ و ضمن بیان فراز و فرودهای چهل سال گذشته به ترسیم مسیر پیروزی در آینده پرداخته‌ است.

این رسانه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش منحصر به فرد جوانان توجه کرده است.

دودیسکورس، هم در خبری قسمت‌هایی از بیانیه رهبر ایران را منتشر کرد.

در این خبر فرمایشات رهبری مبنی بر رد هر گونه مذاکره با ایالات متحده آورده شده‌ است.

در این خبر آمده است که رهبر ایران ضمن بی‌فایده دانستن هرگونه مذاکره با آمریکا، هیچ نتیجه‌ای جز خسران و ضرر مادی و معنوی را برای این مذاکره متصور نشد. آیت الله خامنه‌ای همچنین در این بیانیه اظهار داشت که مردم ایران اکنون به کشورهای اروپایی هم بی‌اعتماد شده‌اند.

استار ترییون هم در خبر خود به این بیانیه پرداخت و سخنان رهبر انقلاب مبنی بر بی‌فایده بودن مذاکره با آمریکا را مورد تاکید قرار داد.

تورنتو استار هم در اخبار خود بخش‌هایی از این بیانیه را منتشر کرد و نوشت: رهبر ایران هرگونه مذاکره با آمریکا را بی‌فایده دانسته و نتیجه‌ای جز ضرر مادی و معنوی برای این مذاکره متصور نشده‌ است.

جروزالم پست رسانه دیگری بود که به انتشار بیانیه رهبر انقلاب پرداخت.

در خبر این رسانه آمده‌ است که رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا را فاقد فایده‌ دانسته و آن را یک ضرر قلمداد کرده‌ است.

عرب‌نیوز هم در خبرهای امروز خود به نشر بیانیه رهبر انقلاب ایران پرداخت.

در این خبر هم تاکید رهبری بر عدم انجام هرگونه مذاکره با آمریکا آورده شده‌ است.

در خبر عرب نیوز آمده‌است که آیت الله خامنه‌ای امکان هرگونه مذاکره با آمریکا را رد کرده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: