کد خبر: ۸۰۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۰۹
با محرومیت هافبک استقلال از بازی با تراکتورسازی حالا شفر باید برای او در این بازی حساس به دنبال جانشین باشد.
جانشین باقری در ترکیب استقلال کیست؟به گزارش خبرداغ ، فرشید باقری از زمانی که شفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است به بازیکن مهمی در ترکیب این تیم تبدیل شده است و حتی موفق شد در بازی های پایانی نیم فصل اول 3 گل هم بزند.


با این حال باقری با دریافت کارت زرد در بازی با پیکان 4 کارته شد و بازی حساس برابر تراکتورسازی را از دست داد تا حالا شفر مجبور باشد برای این بازیکن تاثیرگذار دنبال جانشین باشد.


در این بین شفر بازیکنان مختلفی را در پست باقری تست کرده است اما به نظر می رسد شانس امید نورافکن برای بازی در این پست بیشتر از سایر بازیکنان است.


نورافکن احتمالا در بازی حساس برابر تراکتورسازی در کنار روزبه چشمی یا علی کریمی زوج هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهد و تلاش می کند کمربند میانی تیمش را مقابل مربع آتش قدرتمند تراکتورسازی محکم کند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: