کد خبر: ۸۰۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
در بیانیه آغازین نشست ورشو محورهای بحث این نشست را مطرح کردند امااز ایران به صورت مستقیم در این بیانیه صحبتی نشد
در بیانیه افتتاحیه نشست ورشو اشاره‌ای به ایران نشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،  «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا و جاکیچ کژاپوتوویژ، وزیر امور خارجه لهستان در بیانیه مشترک آغازین نشست ورشو، موضوعات مورد بحث در این نشست را بی‌ثباتی‌های سوریه و یمن و رابطه میان اسرائیل و فلسطین مطرح کردند و از ایران صحبتی به صورت مستقیم مطرح نشد.

این موضوع در ضدیت با ادعاهای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود که در ادعایی مطرح کرده بود که ایران محور اصلی این نشست است.

در بیانیه مشترک پمپئو و وزیر امور خارجه لهستان به صورت غیرمستقیم به ایران اشاره شده است و ایران را موضوع اصلی این نشست ندانستند.

به نقل از تایمز آو اسرائیل،در این بیانیه آمده است: ما انتظار داریم که هر کشوری نظراتی را بیان کند که نشانگر منافع خودش باشد، اختلاف‌ها در یک حوزه نباید مانع از وحدت کشورها در سایر حوزه‌ها شود. مثلا  ما (آمریکا و لهستان) اختلاف‌هایی بر سر توافق هسته‌ای ایران داشته‌ایم اما علیرغم این اختلاف‌نظرات، روابط میان آمریکا و لهستان به قوت خود پا برجاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: