کد خبر: ۸۰۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۲۸۹
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسخه انگلیسی سایت ویزیت ایران را افتتاح و از آن رونمایی کرد.
رونمایی از نسخه انگلیسی سایت ویزیت ایران با حضور دکتر مونسان

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی اصغر مونسان ظهر سه‌شنبه 23 بهمن 97 با حضور در سالن 35 دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران (TITE) از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بازدید و نسخه انگلیسی سایت VisitIran پرتال جامع گردشگری را افتتاح و از آن رونمایی کرد.

سال گذشته نیز رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نسخه فارسی این پرتال جامع گردشگری رونمایی کرده بود.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران (TITE) از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سالن 35- پاویون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد و به معرفی خدمات و دستاوردهای خود می‌پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: