کد خبر: ۸۰۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۳۳۷
علی اصغر مونسان در جریان حضور در سالن 35 ضمن بازدید از آخرین مزایده های صندوق احیای با بناهای این صندوق که در نمایشگاه شرکت داشته اند بیشتر آشنا شد و در مورد چگونگی بهره برداری از این بناها و وضعیت کنونی آن ها سوالاتی را مطرح کرد.
بازدید دکتر مونسان از غرفه صندوق احیا در یازدهمین نمایشگاه گردشگری

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی،علی اصغر مونسان در جریان حضور در سالن 35 ضمن بازدید از آخرین مزایده های صندوق احیای با بناهای این صندوق که در نمایشگاه شرکت داشته اند بیشتر آشنا شد و در مورد چگونگی بهره برداری از این بناها و وضعیت کنونی آن ها سوالاتی را مطرح کرد.

او افزود: «بهره برداری از بناهای احیاء شده، با رعایت استاندارد های این حوزه می تواند اقدام اثر بخشی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران داخلی و خارجی باشد و در همین راستا برگزاری رویداد های فرهنگی متناسب با ویژگی های هر بنا نیز می تواند به بهره وری هر چه بیشتر این بناهای تاریخی کمک شایان توجهی کند.»

صندوق احیاء با حضور پنج بهره بردار خود در بخش مرکزی سالن 35 دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور یافته است.

هتل لاله یزد، باغ نمیر تفت یزد، سعد السلطنه قزوین، هتل آپادانای مرودشت شیراز و کاروانسرای دهنمک استان سمنان از جمله بناهای در حال بهره برداری صندوق احیاء هستند که با شرکت در نمایشگاه گردشگری دستاورد ها و اقدامات خود در راستای توسعه گردشگری وارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی را در معرض دید عموم قرار می دهند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی و صنایع وابسته 23 الی 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران در حال برگزاری است و نمایشگاه امسال با شعار گردشگری و تحول دیجیتال برپا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: