کد خبر: ۸۰۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۹۲
پرسپولیس همیشه در قلب من، پیامی است که پیشکسوت سرشناس پرسپولیس در صفحه شخصی خود برای هواداران به نمایش گذاشته است.
پرسپولیس همیشه در قلب من! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  در حالی که در چند وقت اخیر پرچم ژاپن نمادی برای دشمنان پرسپولیس در ورزشگاه‌های گوناگون ایران توسط یک عده تماشاگر به نمایش گذاشته می شد، حامیان پرسپولیس نیز به نوعی در صدد تلافی این کار آن ها بودند تا از خجالت این هوادار نماها بر بیایند.

 

درست بعد از اینکه پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان در برابر کاشیمای ژاپن طعم شکست را بپذیرفت و نایب قهرمان این مسابقات لقب گرفت بعضی هواداران تیم های آبی های پایتخت و سرخپوشان تبریزی و طلایی پوشان اصفهان پرچم کشور ژاپن را در ورزشگاه های خود به اهتزاز در می آوردند. به گونه ای که این عمل ناشایست در چند وقت اخیر به صورت مکرر تکرار می شد تا اینکه حتی این پرچم در ورزشگاه غدیر اهواز در دیدار گذشته تیم های پرسپولیس و فولاد نیز مشاهده شد.

  

این موضوع با اعتراض شدید اهالی فوتبال بخصوص پیشکسوتان پرسپولیس روبرو بوده و بارها به این موضوع واکنش نشان داده اند، با اتفاقات پرسپولیسی ها معتقدند که تیم های لیگ برتری درصدد هستند که به هر قیمتی که شده نگذارند پرسپولیس موفق شود.

 

بر همین اساس، میناوند پیشکسوت دو آتیشه پرسپولیسی ها، با به نمایش گذاشتن تصویری پر حاشیه در صفحه شخصی خود در آن پرسپولیس را به درختی تنومند و ریشه دار تشبیه کرده که دیگر مربیان لیگ برتری در تلاش برای نابودی این درخت هستند!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: