کد خبر: ۸۰۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۴
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی بار دیگر در تهدیدهای پوشالی خود مدعی شد اسرائیل موشک‌هایی دارد که می‌توانند مسیر طولانی را طی کرده و با هر دشمنی، از جمله گروه‌های تحت حمایت ایران در منطقه، مقابله کنند.»
تکرار توهمات پوشالی نتانیاهو علیه ایران پیش از نشست ورشو

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی بار دیگر گزافه‌گویی کرده و ایران را تهدید کرد.

نتانیاهو در بازدید از یک پایگاه نیروی دریایی رژیم‌صهیونیستی و پیش از سفر به لهستان برای شرکت در نشست ضدایرانی ورشو، اظهارات بی‌اساس خود علیه ایران را تکرار کرد.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی گفت: «موشک‌هایی که پشت من می‌بینید، می‌توانند مسیر طولانی را طی کرده و با هر دشمنی، از جمله گروه‌های تحت حمایت ایران در منطقه، مقابله کنند.»

به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی افزود: «ما بدون وقفه تلاش می‌کنیم تا از نزدیک شدن ایران و گروه‌های تحت حمایت آن به مرز‌های شمالی خود، جلوگیری کنیم. هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: