کد خبر: ۸۰۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۲۷
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:
دکتر مظفری در آیین افتتاح مجموعه مسکونی پارسیس گفت: باید پروژه های با کیفیت در کیش اجرا شود.
جزیره کیش باید محل اجرای پروژه های با کیفیت باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری در آیین افتتاح مجتمع مسکونی پارسیس با حضور مسئولان محلی و تیم مدیریتی پروژه که شامگاه دوشنبه 22 بهمن و همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد ضمن تقدیر از دست اندرکاران ساخت این پروژه به جهت اجرای مجموعه ای با کیفیت در برنامه زمانی مشخص شده گفت: تلاش همه ما در کیش باید ارتقاء کیفیت زندگی باشد. در جزیره کیش به واسطه محدودیت منابع حق انجام پروژه های ضعیف و کم اهمیت را نداریم، لذا باید بهترین ها و با کیفیت ترین پروژه ها را در کیش تعریف و اجرا کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش تاکنون روند رو به رشدی داشته و در بحث زیرساخت ها تا حدود زیادی امکانات لازم فراهم شده است. برنامه ما برای آینده این جزیره اجرای پروژه های خاص و با کیفیت است.

وی اظهار داشت: ساکنان کیش باید همواره به مسئولان این جزیره در خصوص محدودیت منابع و لزوم اجرای پروژه های با کیفیت متذکر شوند. اگر جزیره کیش به این مرحله که شرایط به نسبت خوبی است رسیده به دلیل تلاش های بسیار پیشکسوتان این جزیره در حوزه های مختلف است. انسانهای مهربانی که سهم به سزایی در توسعه کیش داشته اند و نیاز است در ادامه مسیر نیز از کمک های این عزیزان بهره مند شویم و در تدوین برنامه های آتی این جزیره از ایده های صاحبان نظر استفاده کنیم.

دکتر مظفری با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه های جزیره کیش هستند از معاونان گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش خواست در خصوص برگزاری مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و خادمان کیش برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ما باید به رفع مشکلات پروژه هایی که به هر دلیل نیمه تمام مانده اند و سرمایه گذارانی که در مسیر اجرای پروژه هایشان دچار مشکل شده اند کمک کنیم. شایسته جزیره کیش نیست که برخی پروژه ها دچار مشکل شوند و یا به دلیل مشکلات بلاتکلیف رها شده باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کش در پایان افزود: زیر ساخت های مناسبی در کیش داریم و باید با برنامه ریزی از پیشکسوتان، نخبگان، صاحب نظران، رسانه ها و دلسوزان کیش درجهت ساخت پروژه های با کیفیت کمک بگیریم.

گفتنی است مجموعه مسکونی پارسیس با زیربنای 33 هزار مترمربع دارای دو برج مسکونی 15 طبقه با 12 طبقه مسکونی و امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی وفرهنگی است این پروژه که موفق به کسب استانداردهای بین المللی به لحاظ کیفیت ساخت، تکنولوژی و موارد زیست محیطی شده با تامین تمامی نیازهای ساکنانش به امکانات خدماتی، رفاهی و ورزشی، از نظر سازه دارای شاخصه های ظاهری متفاوت و دید مناسب به منظر دریا و شهری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: