کد خبر: ۸۰۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با پادشاه سعودی در کاخ ملک سلمان در ریاض دیدار و با وی درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین گفت‌وگو کرد
دیدار ملک سلمان و محمود عباس در ریاض«سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی ظهر روز سه‌شنبه در کاخ خود میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  العربیه، دو طرف فلسطینی و سعودی درباره وضعیت سیاسی کنونی و خطرات پیش روی پرونده فلسطین به ویژه شهر قدس بحث و تبادل نظر کردند.

ملک سلمان در این دیدار بر «ایستادگی عربستان سعودی در کنار ملت فلسطین و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس شرقی» تاکید کرد.

 محمود عباس نیز از اظهارات پادشاه سعودی درباره قرار گرفتن در کنار فلسطین تقدیر و با وی درباره تحولات مربوط به فلسطین رایزنی کرد.

در این دیدار، فیصل بن بندر بن عبدالعزیز امیر منطقه ریاض، منصور بن متعب بن عبدالعزیز عضو هیات دولت و مشاور ملک سلمان، مساعد بن محمد العیبان وزیر مشاور و عضو هیات دولت سعودی، ابراهیم العساف وزیر خارجه این کشور و چند نفر دیگر از مقامات سعودی حضور داشتند.

 محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر دیروز دوشنبه در سفر رسمی دو روزه وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی شده بود.

صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و ماجد فرج رئیس سرویس اطلاعات و عضو کمیته مرکزی فتح، محمود عباس را در این سفر همراهی کردند.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: