کد خبر: ۸۰۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۰
معاون پیش بینی کل هواشناسی مازندران، از بارش برف در ارتفاعات خبر داد و گفت: در حال حاضر در ارتفاعات مازندران شاهد بارش برف هستیم و در سطح شهرها، بارش باران پدیده غالب جوی است.این سامانه تا فردا ادامه داشته و از امشب از ناپایداری هوا کاسته خواهد شد.
بارش برف در ارتفاعات مازندران

معاون پیش بینی کل هواشناسی مازندران از بارش برف در ارتفاعات این استان خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، احمد اسدی در گفت و گو با ایسنا، از بارش برف در ارتفاعات خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات استان مازندران شاهد بارش برف هستیم و در سطح شهرها، بارش باران پدیده غالب جوی است.

وی افزود: این سامانه تا فردا ادامه داشته و از امشب از ناپایداری هوا کاسته خواهد شد.

معاون پیش بینی کل هواشناسی استان مازندران گفت: از چهارشنبه تا جمعه آسمان استان به صورت جوی پایدار صاف تا نیمه ابری با افزایش دما خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر لاسم و گدوک به ترتیب با ۶۲و ۵۰ ساننی متر بیشترین بارش برف را شاهد بودند، تصریح کرد: رامسر با ۹۹ میلیمتر و تنکابن با ۷ میلیمتر بیشترین و کمترین بارندگی را به خود دیده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: