کد خبر: ۸۰۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۷
ابراهیمی:
نماینده مردم شازند در مجلس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و سالگرد چهل‌سالگی انقلاب را رفراندوم غیررسمی دانست و گفت: این ملت همانطور که در مقابل دشمنان خارجی می‌ایستند و عرض اندام می‌کنند ممکن است با کسانی که بد عهدی می‌کنند نیز همین کار را کنند.
نماینده مجلس: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم غیررسمی بود
به گزارش خبرداغ ، علی ابراهیمی در توصیف حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: واقعیت این است که با مشاهده‌ی تلاش‌های متعدد خود ترامپ و ورود جان بولتون به سیاست‌گذاری آمریکا، تصور همگان بر این بود که مردم نسبت به دفاع از نظام جمهوری اسلامی دلسرد شده و حتی شرایط اعتراض یا اقداماتی از این قبیل را فراهم کنند، اما خوشبختانه راهپیمایی دیروز یک نوع رفراندوم غیررسمی برای تأیید حمایت از جمهوری اسلامی توسط مردم بود؛ البته این رفراندوم از دید ما کاملاً رسمی است، اما با معیارهای بین‌المللی و مؤلفه‌های سیاسی غیررسمی به حساب می‌آید.

ابراهیمی افزود: من نمی‌خواهم که وجود افرادی را که گلایه دارند یا معترض هستند منکر شوم، اما غالب مردم و حضوری که در راهپیمایی دیروز داشتند نشان می‌دهد که علی رغم همه‌ی فشارها و مشکلات به اصلیت آرمان‌ها، استقلال، آزادی و تعیین سرنوشت خود کوتاه نخواهند آمد. این موضوع به نظر من مسئله‌ای غیرقابل پذیرش برای دولتمردان آمریکایی و مشاوران آنهاست.

نماینده مردم شازند در مجلس در پاسخ به این پرسش که وظیفه مسئولان در قبال حضور این مردم چیست؟ گفت: این حضور بسیار ارزشمند است، زیرا زندگی در قشر متوسط و ضعیف جامعه زندگی بسیار بسیار سخت شده است و من این را از نزدیک حس می‌کنم. این حضور نجیب، باحوصله و خویشتن‌دار جدیت بیشتر مسئولان در حل مشکلات و فراهم آوردن شرایط رفاه، آسایش و عدالت اجتماعی را می‌طلبد.

این عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه «با مشاهده‌ی این حماسه‌ها، روز به روز مسئولیت ما بیشتر می‌شود» گفت: دیروز یکی از دوستان مطلبی نوشته بود که بخش مهمی داشت مبنی بر اینکه اینک، تشکر از این همه شکوه و عزتی که دیروز خلق شد نه فقط برای حضور بی‌نظیر که به خاطر بصیرت و آگاهی مردم برای عموم دست‌اندرکاران ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: من می‌خواهم بگویم که در چنین سطحی باید منافع فردی و گروهی کنار گذاشته شود و به شکلی کاستی‌ها جبران شود، چون این ملت همان‌طور که در مقابل دشمنان خارجی می‌ایستند و عرض اندام می‌کنند ممکن است با کسانی که بدعهدی می‌کنند نیز همین کار را کنند.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: