کد خبر: ۸۰۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۶
بازیگر فیلم قصرشیرین گفت: در بازیگری باید بعد از رشد و تجربه گره‌ها و عقده‌ها از بین بروند و لایه لایه از بدبینی و ترس‌های هر هنرمندی کم شود تا بازیر بتواند هر روز بیشتر به خودش متصل و نزدیک شود.
حامد بهداد: شرافت در زندگی امروز ما جاری است/ بازیگر باید به درونش متصل باشد

بازیگر فیلم قصرشیرین گفت: در بازیگری باید بعد از رشد و تجربه گره‌ها و عقده‌ها از بین بروند و لایه لایه از بدبینی و ترس‌های هر هنرمندی کم شود تا بازیگر بتواند هر روز بیشتر به خودش متصل و نزدیک شود.

به گزارش خبرداغ ، حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درباره نوع بازیگری خود در سینما گفت: از نظر من همه باید به دنبال کشف و شهود خود در بازیگری باشند و بخشی از خودشان را درون نقش پیدا کنند و روش من هم در بازیگری به همین سمت است.

وی در همین راستا ادامه داد: در بازیگری باید بعد از رشد و تجربه گره‌ها و عقده‌ها از بین بروند و لایه لایه از بدبینی و ترس‌های هر هنرمندی کم شود تا بازیگر بتواند هر روز بیشتر به خودش متصل و نزدیک شود.

بازیگر فیلم قصرشیرین درباره موضوع شرافت و هویت که در برخی فیلم‌ها مورد نظر قرار گرفته افزود: از نظر من این شرافت در زندگی امروزه ما جاری است و به عنوان مثال همین هنرمندانی که در مورد این قضایا فیلم می سازند و یا من بازیگری که آن را بازی می‌کنم و یا مخاطبی که آن را می بیند در وجودش چنین چیزی را احساس میکند.

بهداد درباره تفاوت خود در انتخاب نقش‌هایش نسبت به گذشته اضافه کرد: من همواره به دنبال انجام درست بازیگری و کنکاش و جستجو در خودم و در نقش هستم. طی تجربه سالهای گذشته و گذر زمان سعی میکنم انتخاب‌هایی انجام دهم که این اتفاق را تشدید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: