کد خبر: ۸۰۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
خبرگزاری‌ها و رسانه‌های عرب زبان به بازتاب حضور میلیونی مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پرداخته و شعار «افتخار به گذشته امید به آینده» را نکته کلیدی شعارهای مردمی برشمردند.
بازتاب راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهان عرب

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شبکه خبری المیادین از همان آغاز مراسم به پوشش راهپیمایی‌های گسترده در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور ایران پرداخت و گزارش داد که راهپیمایی‌هایی در بیش از هزاران شهر و روستا در سراسر این کشور با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.

شبکه خبری المنار نیز از همان لحظات اولیه برگزاری راهپیمایی به ارائه گزارش از مشارکت میلیون‌ها نفری ایرانیان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و  شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» را به عنوان شعار امسال در این راهپیمایی‌ها بیان کرد.

این شبکه خبری همچنین نوشت که چهره‌های سیاسی، دینی، ورزشی و دانشگاهی از سراسر جهان از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس، ایرلند و ونزوئلا در این مراسم یادبود شرکت داشتند.

خبرگزاری رسمی یمن گزارش داد که راهپیمائی‌های گسترده در سراسر ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار شد.

روسیا الیوم نیز به سخنرانی «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت و عنوان «ایران برای گسترش توان دفاعی و موشکی خود هرگز از کسی اجازه نگرفته و نخواهد گرفت» را تیتر خبری خود قرار داد. 

اسپوتنیک نیز با بیان اینکه ده‌ها هزار نفر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران تجمع کردند، نوشت که روحانی بر عزم کشورش برای تولید موشک‌های بالستیک به رغم افزایش فشارهای دشمنان برای کاهش قدرت دفاعی ایران تأکید کرد.

سومریه‌نیوز نیز با پوشش کامل سخنان رئیس جمهوری ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت که روحانی با اشاره به تقویت توان دفاعی ایران، بر ادامه این مسیر به رغم توطئه‌های جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های منطقه تأکید کرد. 

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با تیتر «راهپیمایی‌های میلیون‌ها نفری در سراسر ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» از همان آغاز این مراسم، به پوشش اخبار مرتبط پرداخت و در پایان نوشت که جمهوری اسلامی ایران چهارمین دهه پیروزی خود را در حالی به پایان می‌برد که مسیری مملو از دستاوردها و موفقیت‌ها در زمینه‌های مختلف داخلی و خارجی را طی کرده و و به سوی پیشرفت و تحول گام برمی‌دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: