کد خبر: ۸۰۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۷۲۸
قضاوت رضا کرمانشاهی از سوی هواداران پرسپولیس با واکنش بسیار تندی رو به رو شد.
پرونده جنجالی رضا کرمانشاهی و آب‌های آلوده اصفهان دوباره رونمایی شدبه گزارش خبرداغ ، روز گذشته دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار شد که این دیدار با حواشی زیادی همراه بود و پرسپولیسی‌ها شدیداً به قضاوت کرمانشاهی اعتراض داشتند.

 

کرمانشاهی در چند صحنه مشکوک تصمیماتی جنجالی را اتخاذ کرد و در حالی که 30 ثانیه از وقت‌های تلف شده باقی مانده بود و تیم پرسولیس در حال حمله بود، سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

 

اما اکنون از نکته جالبی پرده‌برداری شده است. کرمانشاهی یکی از اعضای تیم داوری محسن قهرمانی در دیدار معروف سپاهان - پرسپولیس بود که به همراه قهرمانی از داوری محروم شدند. حال بار دیگر کرمانشاهی در یک دیدار جنجالی برای سرخ‌ها قضاوت کرد و تصمیمات او در نهایت به شکست پرسپولیس انجامید تا سپاهان به صدر جدول بازگردد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: