کد خبر: ۸۰۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۹۲۷
سرخپوشان پایتخت کرمانشاهی داور مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد را عامل اصلی شکستشان می دانند.
صحنه ای پر حاشیه که داور به ضرر پرسپولیس سوت زد + عکسبه گزارش خبرداغ ، دیروز سرخپوشان پایتخت در یک بازی پر از حاشیه مقابل فولاد خوزستان فوتبال تماشاگر پسند همیشگی خود را نتوانستند به نمایش بگذارند و در مقابل فولاد خوزستان متحمل شکست دو بر یک شدند، این بازی که اولین باخت پرسپولیسی ها نیز به حساب می آمد، در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به همراه داشته است.

 

پرسپولیسی ها به شدت نسبت به نوع عملکرد کرمانشاهی داور این دیدار اعتراض داشتند و سوت های این داور سرشناس حسابی هواداران پرسپولیس را عصبانی کرده بود، پرسپولیسی ها غیر از پنالتی که به ضرر تیمشان گرفته شد و به عقیده اکثر کارشناسان داوری پنالتی نبود به وقت های اضافی نیمه دوم و ثانیه هایی که باید از جانب داور محاسبه می‌شد اعتراض داشتند.

داور این مسابقه درحالی حدود 30 ثانیه از 4 دقیقه وقت تلف شده‌ای که گرفته بود زودتر سوت را زد و پایان این دیدار را اعلام کرد که تمام یازده بازیکن تیفوسی های سرخ حتی علیرضا بیرانوند هم در موقعیت حمله قرار داشتند.

 

 

کانال هوادارای پرسپولیس در فضای مجازی نوشت: «سی ثانیه از وقتای اضافه مونده بود، حدود یک دقیقه هم تو وقتای اضافه وقت تلف شده بود؛ تمام بازیکنای پرسپولیس هم جلو کشیده بودن ولی کرمانشاهی که اوضاع رو خطرناک میدید سوت رو زد!!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: