کد خبر: ۸۰۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۳
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارکنان تا ۲۰ اسفند پرداخت می‌شود تا در پایان سال مشکلی از این بابت نداشته باشیم.
نوبخت: حقوق کارمندان تا ۲۰ اسفند واریز می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارکنان تا ۲۰ اسفند پرداخت می‌شود تا در پایان سال مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

محمدباقر نوبخت در سفر به اردبیل اظهار کرد: با وزیر امور اقتصادی و دارایی و خزانه‌داری هماهنگی‌های لازم انجام شده تا عیدی کارکنان طی روزهای اخیر پرداخت شود که بخشی از این مبالغ دیروز پرداخت شد و با درخواست وزرا و درخواست وجه از خزانه طی امروز و فردا این پرداختی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی درباره پرداخت یارانه طی دو ماه پایانی سال خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم ۲۶ بهمن و در همین بازه زمانی در اسفندماه نیز یارانه‌ها را پرداخت کنیم تا یک انسجام کاملی به پرداختی‌های پایان سال داده باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: