کد خبر: ۸۰۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۸
آیت‌الله موسوی‌تبریزی :
دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم با وجود گلایه‌ها، اصل نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهند، به شعار مرگ بر اروپا در قم اشاره کرد و گفت: با بزرگتر کردن دایره دشمنان‌مان، فقط دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی خوشحال‌تر می‌شوند.
مردم با وجود گلایه‌ها اصل نظام را می‌خواهند/ واکنش به شعار مرگ بر اروپا در قمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی در حاشیه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قم، به حضور اقشار مختلف مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران مردم بزرگ و ارزشمندی هستند که هیچ گاه نمی‌شود ارزش واقعی آن‌ها را محاسبه کرد.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، افزود: باید به مردم فهیم ایران همواره احترام بگذاریم، چرا که مردم با وجود همه مشکلاتی که در کشور می‌بینند، بازهم به راهپیمایی ۲۲بهمن ماه آمدند تا با نظام جمهوری اسلامی اعلام همراهی و اعلام حمایت کنند؛ یعنی با وجود گلایه‌های احتمالی و انتقادهایی که دارند، اما اصل نظام جمهوری اسلامی و اصل انقلاب اسلامی را می‌خواهند و مدیران خوب را هم حمایت می‌کنند.

آیت الله موسوی تبریزی در ادامه سخنان خود، به برخی شعارهای تفرقه افکنانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز شهر قم اشاره کرد و گفت: نباید این کارها را می‌کردند، چون ۲۲بهمن روز وحدت ملی مردم ایران است و این افراد باید بدانند که از کارشان، فقط دشمنان جمهوری اسلامی سود می برند و خوشحال می شوند.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اشاره به شعار «مرگ بر اروپا» برخی افراد در راهپیمایی ۲۲بهمن قم هم، گفت: این که ما فقط دشمن دشمن کنیم و دایره دشمنان خود را بزرگتر کنیم، فقط دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی خوشحال تر می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: