کد خبر: ۸۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
ناطق نوری در جمع تظاهرات‌کنندگان:
ناطق نوری حضور قدرتمند مردم در صحنه سالگرد پیروزی انقلاب را نشانه نهادینه شدن انقلاب در نسل‌های مختلف دانست و اظهار داشت: این انقلاب با کمک همین جوانان زنده و پویا خواهد ماند.
جوانان امروز وارثان خوبی برای نسل 57 هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری که در جمع تظاهرات کنندگان حضور یافته است، در پاسخ به این سوال که رمز پیروزی انقلاب اسلامی چیست؟، گفت: رمز پیروزی انقلاب فهم و درک ملت است. همان درکی که آنها را وادار به مبارزه و انقلاب کرد و همین رمز در نسل‌های جدید که چهل سال پیش نبودند و شرایط را ندیدند، وجود دارد. آنها خوشبختانه وارثان خوبی برای نسل 57 هستند. پس می‌توان گفت که درک خوب و قدرت تفکیک مسائل از هم رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.

وی حضور قدرتمند مردم در صحنه سالگرد پیروزی انقلاب را نشانه نهادینه شدن انقلاب در نسل‌های مختلف دانست و اظهار داشت: این انقلاب با کمک همین جوانان زنده و پویا خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: