کد خبر: ۸۰۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۳
مونسان در جمع خبرنگاران:
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد:به این مردم هرچه خدمت کنیم، کم است. وقتی مردم در این شرایط سخت اقتصادی اینگونه حضور می‌یابند، مولفه‌های اولیه انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری تداوم بخش این شور و گفتمان است.
هرچه به مردم خدمت کنیم، کم است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: راهپیمایی چهل‌سالگی بسیار پرشور است. به این مردم هرچه خدمت کنیم، کم است.

وی افزود: واقعا خوشحال‌کننده است که بعد از ۴۰ سال مردم به پرشور‌ترین حالت ممکن حضور پیدا کردند. به این مردم باید دستمریزاد گفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: این ملت قدرشناس هستند لذا باید به آنها خدمت کرد. خوشحالیم که یک تصویر از وحدت ملی را به نمایش گذاشتند. این روز‌ها دشمنان ما و آمریکایی‌ها فکر‌هایی داشتند، حضور گسترده‌ مردم نشان‌دهنده‌ این است که پایبندی مردم هیچ فرقی نکرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که مسئولیت مسئولان در قبال این مردم چیست؟ گفت: به این مردم هرچه خدمت کنیم، کم است. وقتی مردم در این شرایط سخت اقتصادی اینگونه حضور می‌یابند، مولفه‌های اولیه انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری تداوم بخش این شور و گفتمان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: