کد خبر: ۸۰۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۰
راهپیمایی‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ایران امروز- دوشنبه- با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آغاز شده است.
روایت «المیادین» از راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب در ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شبکه خبری المیادین نوشت که راهپیمایی‌های گسترده گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران آغاز شد و صدها مهمان خارجی نیز از ده‌ها کشور در این راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند.

المیادین در ادامه گزارش داد که در یادبود چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، راهپیمایی‌های یکپارچه در بیش از هزاران شهر و روستا در سراسر این کشور با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حال برگزاری است.

شب گذشته نیز فریادهای «الله اکبر» از بام منازل شهرهای ایران سر داده شده و جشن‌های باشکوهی برپا شد.

قرار است «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران در میان مردم سخنرانی کند. مراسم جشن انقلاب در تهران شامل فعالیت‌های مختلفی است و صدها مهمان خارجی از ده‌ها کشور در راهپیمایی انقلاب مشارکت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: