کد خبر: ۸۰۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
«ویکتور اوربان» نخست وزیر راست افراطی مجارستان با هشدار به کشور‌هایی اروپایی نسبت به خطر پذیرش مهاجران مسلمان گفت: با این روال اروپا شاهد کاهش میانگین جمعیت مسیحیان خواهد بود. اروبان که رهبرحزب راست افراطی محافظه کار «فیدز» است، به سیاست‌های علیه مهاجران و پذیرش پناهجو شهرت دارد.
نخست وزیر مجارستان: پناهجویان، مسیحیان اروپا را منقرض می‌کنند

«ویکتور اوربان» نخست وزیر راست افراطی مجارستان با هشدار به کشور‌هایی اروپایی نسبت به خطر پذیرش مهاجران مسلمان گفت: با این روال اروپا شاهد کاهش میانگین جمعیت مسیحیان خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  آناتولی، اروبان که رهبرحزب راست افراطی محافظه کار «فیدز» است، به سیاست‌های علیه مهاجران و پذیرش پناهجو شهرت دارد.
نخست وزیر مجارستان همچنین درباره انتخابات پارلمان اروپا که قرار است، ماه می (اردیبهشت/خرداد) آینده برگزار شود نیز گفت: مخالفان و موافقان پذیرش مهاجران در این انتخابات، به رقابت خواهند پرداخت.
نخست وزیر مجارستان پیشتر به حزب «مردم» هشدار داده بود؛ به جای کمک و حمایت از لیبرال‌ها در اروپا، از احزاب راستگرای افراطی از جمله در فرانسه و ایتالیا و دیگر کشور‌ها حمایت کنند.
اوربان با بیان این که میانگین تولد به صورت گسترده در اروپا کاهش یافته است، افزود: تلاش کشور‌های اروپای غربی آن است که این شکاف را با پذیرش مهاجران پر کنند.
وی با هشدار به کشور‌های اروپای غربی افزود: در تمامی کشور‌های اروپایی که مهاجران را بپذیرند، میانگین مسیحی‌ها کم شده و یک جامعه مسیحی– مسلمان تشکیل خواهد شد.
اوربان مدعی شد: اتحادیه اروپا به دنبال آن است که این قاره را به «قاره مهاجران» تبدیل کند.
وی پیش‌تر همچنین گفته بود: از این پس دو تمدن در اروپا وجود خواهد داشت؛ یکی تمدن مسلمان- مسیحی در اروپای غربی و دیگری تمدن مسیحی در اروپای مرکزی و شرقی.
اوربان به همراه «ماتئو سالوینی» وزیر کشور ایتالیا که وی نیز از راستگرایان افراطی ایتالیاست، از جمله دولتمردان اروپایی هستند که مخالف سرسخت پذیرش مهاجران خارجی به ویژه از خاورمیانه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: