کد خبر: ۸۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
دستگاه امنیتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، یک جاسوس وابسته به اسراییل را که ماموریت های ویژه برعهده داشته، شناسایی و بازداشت کرد.
حماس یک جاسوس اسرائیلی را بازداشت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا: دستگاه امنیتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، یک جاسوس وابسته به اسراییل را که ماموریت های ویژه برعهده داشته، شناسایی و بازداشت کرد.

به گزارش شبکه خبری المیادین، این جاسوس سعی داشته که قطعه ای جاسوسی را در تلفن همراه یکی از نیروهای مقاومت جاسازی کند.

پایگاه امنیتی 'المجد' وابسته به حماس نیز افشا کرد که این مزدور اسراییلی در ماموریت خود برای جاگذاری این قطعه در تلفن همراه یکی از عناصر مقاومت ناکام ماند.

این فرد از سال 2009 با سرویس جاسوسی اسراییل ارتباط داشته است.

گردان های عزالدین القسام در ماه ژانویه اعلام کرد که هدف عملیات خان یونس اسراییل ایجاد شبکه جاسوسی در میان گروه مقاومت بوده است.

این گردان ها با افشای عملیات خان یونس در عملیاتی موسوم به «حد السیف» (لبه شمشیر) فیلم ویدیوئی را منتشر کرد که در آن نفوذ گروه جاسوسی اسراییلی به نوار غزه رصد شده است.

شامگاه یکشنبه 20 آبان ماه گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شرق 'خان یونس' حمله کرده و یکی از فرماندهان ارشد گردان های شهید عزالدین القسام را به شهادت رساندند.

با لو رفتن این عملیات و ناکام ماندن آن، درگیری هایی میان نیروهای مقاومت و نیروهای ویژه صهیونیست ها رخ داد که بر اثر آن شماری از نظامیان اسراییلی کشته و یا زخمی شدند.

گردان های قسام نام عملیات نیروهای مقاومت را که باعث شکست ماموریت نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی شد، حد السیف یا «لبه شمشیر» نامیده است.

در پی لو رفتن عملیات یاد شده در خان یونس، درگیری های گسترده ای میان دو طرف روی داد و مقاومت اسلامی نیز در پاسخ به این عملیات، سرزمین های اشغالی را موشک باران کرد.

پیشتر نیز وزارت امنیت ملی فلسطین وابسته به حماس مستقر در نوار غزه از بازداشت 45 مزدور متهم به همکاری و جاسوسی برای رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: