کد خبر: ۸۰۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۱
همزمان در سراسر کشور صورت گرفت؛
راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسیرهای تعیین شده از سوی ستاد دهه فجر استان‌ها از ساعت ۹ صبح امروز ۲۲ بهمن ماه، همزمان با تهران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از ساعت ۹ صبح امروز در بیش از هزار شهر و روستا در سراسر کشور برگزار شد.

هر ساله مسئولان کشور همدل با مردم سراسر کشور یا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار یکدیگر جشن می‌گیرند.

۲۰۰ مهمان خارجی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، ورزشی و دانشگاهی از کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس، ایرلند، فرانسه، ونزوئلا و سایر کشورها در این مراسم حضور دارند.

۵۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی مراسم ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهند که از این تعداد بیش از سیصد نفر خبرنگار خارجی هستند.

اقتدار موشکی ایران در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد.

پیش از این سران کاخ سفید بارها عصبانیت خود را از آزمایش‌های موشکی ایران ابراز داشته‌اند و مسئولان ایران هم بارها تاکید کردند که اقتدار موشکی کشورمان قابل مذاکره نیست.

6

موشک

4

2

1

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: