کد خبر: ۸۰۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از نجات شش گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی منگشت باغملک خبر داد.
نجات ۶ گردشگر گرفتار در باغملکبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از نجات شش گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی منگشت باغملک خبر داد.

صادق سلامت اظهار کرد: پس از اعلام گرفتار شدن شش گردشگر در منطقه کوهستانی منگشت باغملک، یک تیم امداد و نجات به منطقه چنارتا (قلعه سروستان) اعزام شد.

وی افزود: با وجود نامساعد بودن اوضاع جوی و صعب‌العبور بودن منطقه، تیم امداد و نجات پس از طی مسیر یک‌ساعته به وسیله آمبولانس و سه ساعت پیاده‌روی، به گردشگران گرفتار رسیدند.

سلامت گفت: پس از ارزیابی مشخص شد که دو نفر از گردشگران مصدوم شده‌اند که بعد از انجام اقدامات اولیه بر روی مصدومان، با وجود مسیر صعب‌العبور و بارندگی شدید در کوهستان، مصدومان با برانکارد تا مقر آمبولانس حمل و سپس به مرکز درمانی انتقال یافتند. حال عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: