کد خبر: ۸۰۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۵۹۵
اولین باخت سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر رقابت های فوتبال کشورمان مقابل فولاد خوزستان رقم خورد.
هواداران پرسپولیس به هوش باشید + عکسبه گزارش خبرداغ ، اولین باخت سرخپوشان پایتخت در حالی در لیگ برتر رقابت های فوتبال کشورمان رقم خورد که از حاشیه های زیادی این دیدار برخوردار بود و بیشتر پرسپولیسی ها این شکست را تقصیر داور دانسته و آن را غیر فوتبالی می پندارند. 

 

 از همین رو افشین پیروانی سرپرست سابق تیم فوتبال سرخپوشان پایتخت مطالب جالبی در خصوص حواشی روی داده در بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در صفحه شخصی اش به نمایش گذاشت. 

 

سرخ های پایتخت در دیدار حساس امروز مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کردند.

 

این دیدار با حواشی بسیاری همراه بود قبل از آغاز این دیدار اتفاقات شگفت انگیزی روی داد، اتفاقاتی که حتی باعث تاخیر یک ربعی در این دیدار شد، در این دیدار پرسپولیسی ها معتقد بودند که کرمانشاهی با چشم پوشی از خطاهای بازیکنان فولاد و گرفتن یک پنالتی کاملا مشکوک علیه پرسپولیس قضاوت ناعادلانه ای را داشته است.

 

بعد از این دیدار و شکست سرخ ها مقابل تیم خوزستانی، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس به حواشی این دیدار واکنش نشان دادند، افشین پیروانی، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس که به شدت از جریان بازی امروز معترض بوده دقایقی پیش در صفحه شخصی اش پستی جالب به نمایش گذاشت.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: