کد خبر: ۸۰۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۵۸۰
پیشکسوت استقلال، گفت: شفر به خوبی توانست در تعطیلات نیم فصل نقاط ضعف این تیم را بر طرف کند.
شفر به خوبی نقاط ضعف استقلال را برطرف کرد/ در لیگ هجدهم قهرمانی برای پرسپولیس راحت نخواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال درباره برد این تیم مقابل پیکان در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: استقلال در دیدار با پیکان بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد این تیم در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست به آمادگی رسید و در تعطیلات نیم فصل توانست تمرینات خوبی داشته باشد. اکنون آبی‌ها در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند.

 

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان استقلال مصدوم بودند و در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدند و بازیکنانی که اوایل فصل به این تیم اضافه شده بودند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و با جدایی آنها آبی‌پوشان توانستند بازیکنان جدید خریداری کنند و شفر به خوبی توانست نقاط ضعف این تیم را بر طرف کند.

 

بیانی با تاکید بر اینکه شفر در نیم فصل نخست سر در گم بود و نمی‌توانست ترکیب ثابتی را پیدا کند، بیان کرد: استقلال در زمان سرمربیگری منصوریان به دلیل نداشتن ترکیب ثابت این مربی آسیب‌پذیر شد. در نیم فصل نخست هم شفر به درد منصوریان دچار شد و در هر بازی با یک ترکیب به میدان می‌رفت اما اکنون تیم به شرایط خوبی رسیده و می‌توان شاگردان شفر را مدعی قهرمانی دانست.

 

وی درباره دیدارا استقلال و تراکتورسازی، اضافه کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که توانست در لیگ هجدهم بازیکنان خوبی را خریداری کند. این تیم پر ستاره برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ همه تلاش خود را به کار می‌برد تا به صدر جدول برسد. قطعا استقلال در این بازی روز راحتی ندارد.

 

پیشکسوت استقلال در پایان، گفت: شاید همه قهرمان لیگ را پرسپولیس بدانند اما معتقدم این لیگ آنقدر جذاب و پر هیجان است که امکان دارد هر اتفاقی بیافتد. اکثر تیم‌های لیگ برتری سرمایه‌گذاری خوبی انجام دادند و پرسپولیس برای قهرمانی با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد بود. استقلال اگر همین روند را ادامه دهد از رقیبان جدی سرخپوشان برای رسیدن به صدر جدول است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: