کد خبر: ۸۰۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۶۳۷
پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال معتقد است گونسالوس کمی اضافه وزن دارد اما شم گلزنی خوبی دارد و با کمی تمرینات بدنسازی و انفرادی می‌تواند به مهره‌ای خوب تبدیل شود.
عیار اصلی استقلال مقابل تراکتورسازی مشخص خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، پیرامون برد پرگل این تیم مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: استقلال در این دیدار یک بازی خوب و رو به جلو را به نمایش گذاشت و شفر نشان داد در تعطیلات لیگ به خوبی با تیم به خوبی کار کرده است.

 

وی افزود: تیم در جریان بازی کارهای ترکیبی خوبی داشت و استقلال به لحاظ تاکتیکی به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده که جا دارد این هماهنگی نیز با آمدن بازیکنان جدید به تیم بهتر شود.

 

مربی سابق استقلال درباره بازیکنان جدید آبی‌پوشان و گلزنی گونسالوس در نخستین بازی خود نیز عنوان کرد: خیلی زود است که بخواهیم درباره بازیکنان جدید صحبت کنیم. گونسالوس به نظر می‌رسد کمی اضافه وزن دارد اما شم گلزنی خوبی دارد و با کمی تمرینات بدنسازی و انفرادی می‌تواند به مهره‌ای خوب تبدیل شود. منشا نیز قبلا خودش را نشان داده و بازیکن ارزشمندی است. امید نورافکن هم نیاز به معرفی ندارد. او پیش از این بازیکن خود من بوده و توانایی کمک کردن به استقلال را دارد. به هر حال استقلالی‌های جدید به زمان بیشتری نیاز دارند تا خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

 

هافبک اسبق تیم ملی درباره اینکه آیا استقلال را مدعی قهرمانی می‌داند یا خیر؟ عنوان کرد: اگر استقلال با همین روند و همین بازی که جلوی پیکان انجام داد جلو برود بی‌تردید یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

بازیکن پیشین تیم تراکتورسازی درباره بازی حساس این تیم مقابل استقلال در تبریز و اینکه خطاب به هوادران چه پیامی دارد؟ اظهار داشت: میهمان‌نوازی ما آذری‌ها همیشه زبانزد بوده است. ضمن اینکه تماشاگران ما نه در این بازی بلکه در همه بازی‌ها و در سراسر کشور برای لذت از فوتبال به ورزشگاه می‌آیند و باید در این مابین ما فرهنگ بالای ایرانی را نشان دهیم و لذا بنده از تماشاگران دو تیم می‌خواهم فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

 

دین‌محمدی در پایان پیرامون این بازی حساس و نتیجه آن نیز گفت: نتیجه بازی را که خیلی سخت است پیش‌بینی کنیم اما من فکر می‌کنم بازی مساوی خواهد شد. ضمن اینکه عیار اصلی استقلال در این بازی مشخص می‌شود و من امیدوارم شاهد یک بازی جذاب و زیبا باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: