کد خبر: ۸۰۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۴۳۱
با حضور در بهشت حضرت معصومه در قم صورت گرفت
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در بهشت حضرت معصومه در شهر قم به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

عطر افشانی قبور مطهر شهدای مدافع حرم توسط دکتر مونسان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز پنجشنبه 18 بهمن 97 و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدای مدافع حرم در شهر قم شرکت کرد.

معاون رئیس جمهوری به همراه استاندار قم و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان قم با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

دکتر مونسان در این مراسم معنوی با عطر افشانی قبور مطهر شهدای مدافع حرم در بهشت حضرت معصومه (س) یاد و خاطره ایثارگری های مدافعان حرم را گرامی داشت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: