کد خبر: ۸۰۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۵
با حضور علی لاریجانی پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور در شهرستان خنداب افتتاح شد.
افتتاح پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور خنداب با حضور رئیس مجلس

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری از پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت لجور گفت: با استفاده از سازوکارهای مناسب برای مدیریت مصرف با هدف حمایت از طبقاتی که طبق الگوی مصرف برق مصرف می کنند در دستور کار قرار گرفته است.

لاریجانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد سمت گیری های تضمین شده برای ارائه انرژی به کشاورزان روستائیان و تولیدکنندگان را حمایت کند.

وی افزود: توسعه زیر ساخت ها و جذب زمینه های سرمایه گذاری برای شهرستان خنداب ومناطق کمتر توسعه یافته به منظور ایجاد اشتغال از معنویات رهبر معظم انقلاب است که در بودجه ٩٨مورد توجه قرار گرفته است .

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای تسهیلات برای اشتغال  خرد از جمله برنامه های در نظر گرفته دربودجه است که در بودجه ٩٨ پنج هزار میلیارد  ریال در نظر گرفته شده و همین میزان برای اشتغال در حوزه بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است‌.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: