کد خبر: ۸۰۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
معاون امور استان های رسانه ملی :
معاون امور استان های رسانه ملی گفت : توسعه و رونق جزیره کیش باعث رشد و تعالی تمام کشور است .
توسعه و رونق جزیره کیش باعث رشد و تعالی تمامی کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی دارابی در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : امنیت پایدار، مشارکت سیاسی وگسترده مردم ، استقلال همه جانبه ، توسعه زیرساختی و پیشرفت های علوم مختلف از دستاوردهای انقلاب است .

وی با اشاره به اینکه مسیر پیشرفت جزیره کیش که پتانسیلی بسیار مهم و جدی برای تبدیل شدن به مرکز گردشگری حلال منطقه ، توریسم درمانی و رویدادهای ورزشی است ، تصریح کرد : تولید برنامه های مستند، نشاط بخش و جذاب و با نگاهی نو و خلاقانه برای معرفی شایسته جزیره کیش به مردم ایران و جهان از مهمترین برنامه های پیش روی مرکز صداو سیمای کیش است .

دارابی با اعلام اینکه هنر وقدرت یک رسانه ، معرفی ظرفیت ها وتوانمندی هاست ،گفت : صدا و سیمای مرکز کیش باید ظرفیت وتوانمندی های منطقه آزاد کیش را به تمامی مردم ایران و جهان معرفی کند.

معاون اموراستان های رسانه ملی ، پیشرفت و رشد و گسترش جزیره کیش نسبت به سال های قبل را بسیار خوب اعلام کرد و گفت : هرچقدر جزیره کیش رونق پیدا کند، باعث رشد و تعالی تمامی کشور می شود .

وی درخاتمه از خدمات طاهری مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کیش تقدیر و برای کوثری فر  مدیرکل جدید این مرکز آرزوی موفقیت کرد.

بنابر همین گزارش در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش گفت : یکی از مراکز مهم تاثیرگذار در حوزه انسان سازی ، صدا و سیما است که به معنای واقعی کلمه توانسته است در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان این مرز و بوم وهمچنین انعکاس شایسته و درست دستاوردهای نظام فعالیت های چشمگیری انجام دهد .

وی با تقدیر از نقش سازنده صدا و سیمای مرکز کیش در راستای معرفی ابعاد مختلف این جزیره مرجانی و معرفی توانمندی های آن برای این مرکز و مدیریت جدید آن آرزوی موفقیت کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: