کد خبر: ۸۰۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
باتوجه به اینکه طی چند ماه اخیر، لوازم خانگی افزایش قیمت بالایی داشته است انتظار نمی‌رود که مجدد قیمت‌ها در بازار شب عید افزایش یابد.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از منتفی بودن افزایش قیمت لوازم خانگی در پایان سال خبر داد
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: ممحمد طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی  از منتفی بودن افزایش قیمت لوازم خانگی در پایان سال خبر داد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه طی چند ماه اخیر، لوازم خانگی افزایش قیمت بالایی داشته است انتظار نمی‌رود که مجدد قیمت‌ها در بازار شب عید افزایش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم، لوازم خانگی مورد نیاز خود را از هر فروشگاه و مغازه‌ای تأمین نکنند و حتما قبل از خرید پروانه فروشنده را چک کنند. حتی خریداران می توانند قبل از خرید، لیست قیمت رسمی و شرکتی را با سربرگ، مهر و امضای رسمی از فروشنده درخواست کنند.

طحان پور یادآوری کرد: زمانی که در اقتصاد، قیمت تمامی اقلام افزایش می‌یابد و از طرفی واردات به سبب نوسان نرخ ارز انجام نمی‌شود بدیهی است که این موضوع بر تولید داخل اثرگذار خواهد بود.

وی در پایان گفت: برخی کارشناسان معتقدند در صورت حصول رونق در بازار لوازم خانگی، شاهد دستیابی به موفقیت‌های اقتصادی قابل توجهی در سطح بازار اقتصادی کشور خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: