کد خبر: ۸۰۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف 79 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.
باند تهیه و توزیع مواد محترقه در آستارا متلاشی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: سرهنگ محمد نمازی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار در آستارا اظهار کرد: به دنبال اقدامات پلیس اگاهی و عوامل هنگ مرزی این شهرستان مشخص شد یک باند چهار نفره تهیه و توزیع مواد محترقه با توجه به نزدیکی پایان سال قصد دارند تعداد زیادی مواد محترقه را در سطح شهرستان آستارا توزیع کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مقام قضایی، نیروهای ناجا جهت دستگیری افراد باند مذکور وارد عمل شدند تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای افراد دستگیرشده، 79 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این راستا چهار توزیع‌کننده مواد محترقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند گفت: پلیس در آستانه چهارشنبه آخر برخورد با هنجارشکنان را در دستور کار خود قرار داده است.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خرید و فروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: