کد خبر: ۸۰۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۶۶
اسامی ۲۸۱ رشته محل که بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد امشب چهارشنبه ۱۷ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. البته رشته‌های دانشگاه آزاد در داخل این مجموعه رشته قرار ندارند. ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی ۵۵۰ نفر است و داوطلبان از ۲۰ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ شهریور ماه ۹۸ می‌توانند برای پذیرش در رشته‌های مورد علاقه ثبت نام کنند.
اسامی ۲۸۱ رشته بدون آزمون امشب اعلام می‌شود / رشته‌های دانشگاه آزاد در این مجموعه قرار ندارند

اسامی ۲۸۱ رشته محل که پذیرش آنها بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود، امشب روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بر اساس قانون سنجش و پذیرش پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به دو صورت آزمونی و سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

بر این اساس اسامی ۲۸۱ رشته محل که بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد امشب چهارشنبه ۱۷ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. البته رشته‌های دانشگاه آزاد در داخل این مجموعه رشته قرار ندارند.

ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی ۵۵۰ نفر است و داوطلبان از ۲۰ اسفند ماه ۹۷ تا ۶ شهریور ماه ۹۸ می‌توانند برای پذیرش در رشته‌های مورد علاقه ثبت نام کنند.

بنابراین داوطلبانی که متقاضی ورود به دانشگاه‌ها در سال ۹۸ بر اساس سوابق تحصیلی هستند نیازی به ثبت نام در آزمون کنکور ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: