کد خبر: ۸۰۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
فرماندار سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افراد ناشناس حوالی ساعت 19 امشب (سه شنبه شب) به سمت ساختمان پاسگاه انتظامی و بخشداری سرباز کلات این شهرستان تیراندازی کردند. محمدانور بجارزهی گفت: با حضور و اقدام سریع ماموران انتظامی و همکاری نیروهای سپاه افراد مهاجم با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.
افرادناشناس به پاسگاه انتظامی وبخشداری سرباز تیراندازی کردند

به گزارش خبرداغ ، فرماندار سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افراد ناشناس حوالی ساعت 19 امشب (سه شنبه شب) به سمت ساختمان پاسگاه انتظامی و بخشداری سرباز کلات این شهرستان تیراندازی کردند.

محمدانور بجارزهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با حضور و اقدام سریع ماموران انتظامی و همکاری نیروهای سپاه افراد مهاجم با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

وی افزود: تاکنون انگیزه و هویت افراد مهاجم مشخص نشده اما پیگیری نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه ادامه دارد.

فرماندار سرباز با بیان اینکه در این تیراندازی هیچ آسیب و خسارتی به کسی وارد نشده وهم اینک شهر سرباز کلات آرام است، خاطر نشان کرد: معلوم نیست دشمن با این ترقه بازی ها به دنبال چه اهداف پلیدی است و از این مردم محروم و بی دفاع چه می خواهد.

فرماندار سرباز اظهار داشت: دشمنان با هدف ناامن کردن منطقه بویژه استان سیستان و بلوچستان و شهرهای مرزی دست به چنین اقدامات کور می زند اما با توجه به هوشیاری مردم و همراهی و حمایت آنان از نظام اسلامی و وحدت میان دولت و ملت راه به جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: مسئولان و مردم هیچگاه با اقدامات کور دشمنان و مزدوران آنان دست از برنامه های خود برنمی دارند و افتتاح طرح های ویژه دهه فجر همچون روزهای گذشته ادامه دارد و فردا چندین برنامه طبق برنامه ریزی قبلی اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، بخش سرباز با مرکزیت کلات دارای 460 روستا، پنج دهستان و افزون بر 110 هزار نفر جمعیت است.

بخش سرباز در 80 کیلومتری راسک مرکز شهرستان سرباز واقع شده است.

راسک در حدود 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.

شهرستان سرباز قریب به 950 پارچه آبادی و روستا و حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد.

مزدوران استکبار چند روز پیش نیز در اقدام کور تروریستی با تیراندازی به سمت کارکنان سپاه در نیکشهر یک نفر را شهید و پنج نفر را زخمی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: