کد خبر: ۸۰۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۷
شرکت توییتر برای روزهای پایانی زمستان 2019 برنامه هایی ویژه چیده است. برنامه هایی که شامل قابلیت ویرایش توییت در توییتر تا 30 ثانیه و البته ، توسعه برنامه Live-to-live است که به کاربران اجازه میدهد به طور زنده گفتگو کرده و دیگران را نیز به گفتگوی خود دعوت کنندم.
طرح های شگفت انگیز توییتر در راهند / از قابلیت ویرایش توییت در 30 ثانیه تا ویژگی «Go Live Together»به گزارش خبرداغ ، شرکت توییتر برای روزهای پایانی زمستان 2019 برنامه هایی ویژه چیده است. برنامه هایی که شامل قابلیت ویرایش توییت  در توییتر تا 30 ثانیه و البته ، توسعه برنامه Live-to-live  است که به کاربران اجازه میدهد به طور زنده گفتگو کرده و دیگران را نیز به گفتگوی خود دعوت کنندم.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: مهمانان انتخاب شده می توانند از هر کجا باشند و در هر زمان نیز  می توانند از گفتگو خارج شوند یا با دیگران گفتگو کنندک

مهندس ایرانی و مدیر بخش تولیدات توییتر؛ کیوان بیک پور در این مورد می گوید: "این قابلیت  باعث می شود مکالمات زنده بیشتر فرصت سازی کنند و مردم روشی جدید برای ادامه مکالماتشان در اختیار داشته باشند."

این ویژگی برای کاربران iOS و اندروید در دسترس است. اما تحول دوم توییتر امکان ویرایش 30 ثانیه ای توییت ها است. این فاصله یا وقفه 30 ثانیه ای به کاربران کمک می کند اشتباهات احتمالی موجود در توییت خود را بررسی کنند.

مدیر عامل توییتر، جک دورسی در این خصوص گفت: " دکمه ویرایش چیزی است که بسیاری از کاربران از من درخواست می کنند و به نظر می رسد وقتش رسیده کاری در این خصوص انجام دهم.  او گفت که کاربران به دنبال افزایش ظرفیت 140 کاراکتر نیستند.

او اضافه کرد: "به این نکته دقت کنید که وقتی نتوانید 140 کاراکتر را در 30 ثانیه ویرایش کنید برای ویرایش 1 میلیون کاراکتر به چه مدت زمانی طولانی نیاز دارید."

توانایی ویرایش توییت از مدت ها پیش از سوی بسیاری از کاربران توییتر درخواست شده است و به نظر می رسد سرانجام وقتش رسیده که اجرایی شود..

دورسی که اخیرا در یک مصاحبه با روگان حضور داشت اعلام کرد که به دنبال عملی کردن خواسته مردم است. وی توضیح داد: "دلیل آن که ما باید ویرایش را بر اساس محدوده زمانی ممکن کنیم این است که زمانی که شما یک متن ارسال می کنید نمی توانید آن را برگردانید".

 

وی گفت که سرعت ارسال توییت برای  بسیاری از افراد به وضوح مهم است و هر چحتمال وقوع خطا بیشتر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: