کد خبر: ۸۰۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۱
از سوی روحانی ابلاغ شد؛
رئیس‌جمهور که امروز (دوشنبه ) و با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی، دکتر سعید نمکی را به سمت «وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب کرده بود، طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های هجده گانه این وزارتخانه را ابلاغ کرد.
متن پیوست حکم نمکی/ ۱۸ اولویت عمومی و تخصصی وزارت بهداشت

به گزارش خبرداغ به نقل  از  ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در این پیوست حکم ،  از دکتر نمکی خواسته است برنامه‌های وزارتخانه تحت مدیریت خود را با توجه دقیق به جهت‌گیری‌ها و اولویت‌های هجده گانه تنظیم کرده و برنامه‌های اجرایی را ظرف ۲ ماه به دفتر وی ارایه کند.

رئیس جمهور همچنین در این پیوست حکم، سازمان برنامه و بودجه کشور را موظف کرد هر ۶ ماه یک بار گزارش مقایسه‌ای از پیشرفت و تحقق برنامه درباره اولویت‌های ابلاغی را به دفتر رئیس جمهور ارایه نماید تا عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه‌ها ارزیابی شود.

متن حکم پیوست به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دولت دوازدهم، براساس برنامه‌هایی که در دوران انتخابات ریاست جمهوری به مردم ارایه شده است و نیز مبتنی بر برنامه تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی در هنگام معرفی وزرا، رسالتی بس سنگین برعهده دارد. این دولت باید بتواند طی دوره فعالیت خود، کشور عزیزمان ایران را از چالش‌های بزرگ انباشته شده در طول چند دهه گذشته عبور داده و شرایط مساعدی را برای مقطع پایانی فعالیت خود در سال ۱۴۰۰ که مصادف با به پایان رسیدن قرن حاضر است، به وجود آورد. محدودیت منابع و سایر محدودیت‌های سیاسی، اداری، اجتماعی و فرهنگی از یک طرف و اسناد بالادستی شامل سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ایجاب می‌کند که هر وزارتخانه بر اهداف مشخص و محدودی که از اولویت بالایی برخوردار هستند، متمرکز شود و علاوه بر پیشبرد امور جاری، اصلاحات ساختاری برای محقق ساختن برنامه‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

لذا ضروری است جناب عالی برنامه‌های وزارتخانه تحت مدیریت خود را با توجه دقیق به جهت‌گیری‌ها و اولویت‌های ذیل تنظیم کرده و برنامه‌های اجرایی را ظرف ۲ ماه به دفتر اینجانب ارایه نمایید.

همچنین، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است هر ۶ ماه یک بار گزارش مقایسه‌ای از پیشرفت و تحقق برنامه درباره اولویت‌های ابلاغی را به دفتر رئیس جمهور ارایه نماید تا عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه‌ها ارزیابی شود.

اولویت‌های عمومی

۱- ارتقای سلامت نظام اداری، شفافیت مالی، بهبود دسترسی همگانی به اطلاعات، فراهم آوردن فرصت برابر، حفاظت از اموال دولتی و معیار قرار دادن قانون در همه امور.

۲- اعمال شایسته‌سالاری به عنوان تنها معیار انتخاب همکاران و مدیریت تعارض منافع در تصمیم‌گیری‌ها، واگذاری‌ها و انتصابات.

۳- ملاک قرار دادن «منشور حقوق شهروندی» در وزارتخانه‌ و دستگاه‌های تابعه به ویژه در حوزه‌های مرتبط با حقوق عمومی.

۴- توجه به حفاظت از محیط زیست در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها.

۵- اولویت واگذاری فعالیت‌ها به مردم و فراهم آوردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی.

۶- توجه به رفع انحصارها و برقرار کردن فضای رقابتی در کنارِ تحت کنترل قرار دادن و قاعده‌مند کردن حوزه‌های انحصاری.

۷- اعمال اولویت ویژه بر استقرار دولت الکترونیک در حوزه تحت مدیریت.

۸- به کارگیری هر چه بیشتر جوانان، زنان و شهروندانی از اقوام و مذاهب در سطوح مدیریتی و کارشناسی در سطوح مختلف اداری.

 

اولویت‌های تخصصی

۱- ادامه اجرای طرح تحول سلامت در چارچوب منابع پیش‌بینی‌پذیر و با ثبات قابل تأمین از محل بودجه عمومی از طریق افزایش بهره‌وری.

۲- اولویت دادن به بهداشت و پیشگیری در برنامه‌های ارتقای سلامت جامعه.

۳- ارایه خدمات جامع و همگانی سلامت مبتنی بر مراقبت‌های اولیه سلامت و سطح‌بندی خدمات تشخیصی و درمانی براساس نظام ارجاع.

۴- بهبود نظام مدیریتی و مالی بخش درمان از طریق جایگزینی ارایه مستقیم خدمات توسط واحدهای درمانی دولتی با نظام خرید خدمت از بخش خصوصی.

۵- هدفمند کردن حمایت‌ها در نظام بیمه‌ای و حذف همپوشانی‌ها.

۶- بازطراحی ساختار حکمرانی بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی براساس روندها و آموخته‌های جهانی.

۷-  ارتقاء صنایع مرتبط دارویی و لوازم پزشکی بر پایه تولید و صادرات محصولات در تراز جهانی و تولید فناوری مشترک با شرکت‌های پیشروی جهانی.

۸- برنامه‌ریزی برای توسعه کاربرد گیاهان دارویی و صنایع جانبی و تقویت صادرات محصولات آن.

۹- توجه به توسعه گردشگری سلامت و ایجاد بیمارستان‌های مجهز به همین منظور.

۱۰-  راه‌اندازی سریع سلامت الکترونیک و ایجاد پرونده الکترونیکی به منظور تسهیل خدمات به شهروندان.

حسن روحانی

رئیس جمهور اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
فرانسه جنایتکاردرامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند
فرانسه بارها ایران را متهم کرده است شرم آوراست عراقچی با فرانسه جنایتکار همکاری می کند.
عراقچی رهسپار پاریس شد
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 16:42
سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان برای برگزاری ششمین دور گفت وگوهای سیاسی ایران و فرانسه، امروز (دوشنبه) رهسپار پاریس شد.
مدیران دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون با دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت ایران همه جانبه همکاری می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
کشف بيش از يک ميليارد ريال کالاي قاچاق در خراسان شمالي، آقای روحانی پاسخ و توضیح بدهد آیا آمریکا مقصر است.
بيش از يک ميليارد ريال کالاي قاچاق در خراسان شمالي، کشف شد.

تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
يک ميليارد و 80 ميليون ريال کالاي قاچاق در چند عملياتِ جداگانه در خراسان شمالي کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا عرب زاده افزود: پنج هزار و 480 کيلوگرم آرد يارانه اي، سه تن سنگدان مرغ، هزار و 450 نخ سيگار، 119 بطري کمپوت آناناس و چهار هزار و 640 ورق چسب پلاستيکي از کالاهاي قاچاق کشف شده است.

وی گفت: در اين خصوص 5 متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.





كشف لوازم خانگی و آرایشی قاچاق در نیشابور، آقای روحانی پاسخ و توضیح بدهد آیا آمریکا مقصر است.
مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی و آرایشی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در شهرستان نیشابور کشف و ضبط شد.

تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود كشف لوازم خانگی و آرایشی قاچاق در نیشابورتعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق در انباری در این شهرستان ، بلافاصله ماموران دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ حسین دهقان پور افزود: ماموران پس از بررسی و با هماهنگی مقام قضائی تعداد دو دستگاه ماشین لباسشویی، یك دستگاه ماشین ظرفشویی و یك دستگاه تلویزیون ال ای دی قاچاق و فاقد مدارک گمركی به ارزش تقریبی 320 میلیون ریال را از این انبار كشف کردند.
وی با اشاره به یک عملیات موفق دیگر در این زمینه، اظهارکرد: ماموران در بازرسی از یک واحد صنفی دیگر تعداد 40 جفت كفش و 40 عدد ادكلن قاچاق به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال را كشف كردند.
سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: با دستگیری 2 متخلف در این زمینه، افراد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
آقای روحانی پاسخ و توضیح بدهد چرا عراقچی با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین درپاریس و فرانسه همکاری می کند.
آقای روحانی پاسخ و توضیح بدهد چرا عراقچی با حامیان اصلی صدام دیکتاتوردرپاریس و فرانسه همکاری می کند.
چرا فرانسه جنایتکار به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
عراقچی با دشمن تاریخی ملت ایران همکاری می کند شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
فرانسه جنایتکار ازسال 1357 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند چرا عراقچی با فرانسه جنایتکار همکاری می کند.
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار به سرکردگی آمریکا ازگروهک تروریستی منافقین درعراق برای تغییر حکومت جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
ماجرای افتتاحیه جشنواره فجر و کولی‌بازی آن خانم بازیگر ناسپاس، چهره واقعی جریان استحاله و غرب‌گرا را نشان داد. متاسفانه اغلب فیلم‌های انتخابی در سالگرد چهلمین سال انقلاب غیراخلاقی، ضد انقلابی است و چهره بدی از ایران اسلامی ارائه می‌کند.


در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که باید شاهد شکوفایی سینما در جشنواره فیلم فجر باشیم متاسفانه شاهد ابتذال فرهنگی و یک موج ضد دینی برنامه‌ریزی شده هستیم. از دستگاه‌های امنیتی تحت نظارت دولت انتظاری نیست ولی دیگر دستگاه‌های امنیتی و نیز دستگاه قضایی این برنامه‌ریزی دشمن در پروژه نفوذ را رصد کنند. توجه کنیم که آمریکای جنایتکار در آخرین اقدامات 220 میلیون دلار برای راه‌اندازی پروژه‌های فرهنگی بر ضد مردم ایران هزینه کرده است.


از هوشیاری و رصد کیهان در اعتراض به افتتاحیه مفتضح جشنواره فیلم فجر ممنونم! ولی باید اقدام اساسی را برای سینمایی کرد که بنایش را بر بی‌حجابی و لودگی گذاشته است. این بی‌بندوباری افسارگسیخته را چه کسی باید مهار کند؟!


افتخار جمهوری اسلامی و رویش این انقلاب مرضیه هاشمی است که از نیو اورلئان آمریکا به سوی اسلام امام خمینی(ره) آمد نه امثال فائزه هاشمی که با سردبیری روزنامه زن به دنبال ملاقات با انسان فاسد و رسوایی مثل فرح دیبا بود.


آقای رئیس‌جمهور! وقتی گوشت به بالای صد هزار تومان و مرغ به بالای 15 هزار تومان رسیده که بسیاری قدرت خرید ندارند، میلیون‌ها تن برای شب عید ذخیره‌سازی کنید چه سودی به حال ما دارد؟!


چشمی که نمی‌تواند پیشرفت‌ها و خدمات سپاه به نظام و مردم را ببیند چشم نامحرم است. واقعا امام راحل(ره) به حق فرمود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود... ان‌شاءالله سبزپوشان ولایت همراه با ارتش و ناجا، سربازان لایقی برای نایب امام زمان(عج) و زمینه‌ساز ظهور حجت(عج) خواهند بود.


با افزایش 3-4 برابری قیمت دلار اکثر اجناس مصرفی مردم هم به همین نسبت افزایش یافت که بسیاری از آنها هیچ ربطی به دلار نداشت ولی بی‌مبالاتی مسئولان اجرایی و عدم نظارت و کنترل بازار، باعث این میزان افزایش قیمت‌ها شد. لطفا مسئولان به حق خون شهیدان فجرآفرین، تحرکی و تدبیری برای این نابسامانی‌های اقتصادی بنمایند. مگر نه اینکه به اقرار خودشان تحریم فقط 20 درصد در مشکلات دخیل است و 80 درصد به مدیریت مربوط می‌شود؟


مگر کالاهای اساسی با ارز 4200 هزار تومان وارد و محاسبه نمی‌شود؟ پس چرا قیمت این کالاها گاه 3 تا 4 برابر شده است؟! نمایندگان دستگاه قضایی و دیگر متولیان امر به چه کاری مشغولند؟!


با تشکر از تولیدکنندگان مستند در برابر طوفان 2 که از شبکه مستند در حال پخش است، خواهش می‌کنم کسانی که این مستند را ندیده‌اند حتما ببینند بسیار روشنگر و بصیرت‌افزاست. خیانت سلسله پهلوی به صورت زیبا، مستند و تصویری بیان می‌شود.


ساختمان چند میلیاردی که در مناطق آزاد بین خرمشهر و آبادان در حال احداث است، سؤالات زیادی را در اذهان ایجاد کرده است. مثلا اینکه با این اوضاع اقتصادی چه ضرورتی برای ساخت چنین ساختمانی وجود دارد؟ لازم است بازرسی کل کشور ورود نماید.


نهادهایی مثل وزارت صمت با ابلاغ لیست قیمت‌های تثبیت شده به خصوص کالاهایی که قیمت‌های مصوب ندارند، مانع افزایش خودسرانه قیمت‌ها شوند. امروز متأسفانه مثلا گوشت قرمز در مغازه‌ها با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود. چرا؟!


با توجه به درخواست سوریه از جمهوری اسلامی ایران برای سازندگی و مراودات اقتصادی با آن کشور، لازم است دولت با برنامه‌ریزی سریع و دقیق، فرصت را از دست ندهد تا پروژه‌های اقتصادی سوریه مانند عراق نصیب برخی کشورهای دیگر نشود.


آیا همه کارهای اساسی کشور را حل کرده بودند و فقط قبور مطهر باقی مانده بود؟! خداوند سایه رهبری را مستدام بدارد که مانع تداوم یکسان‌سازی قبور شهدا شدند...


چرا دولت واریز بسته کمک معیشتی کارگران را به تأمین اجتماعی واگذار کرده است که هیچ پولی به حساب کارگران واریز نمی‌کند؟‌چرا به حساب یارانه‌ها واریز نمی‌شود؟ دولت لطفا با استعلام از تأمین اجتماعی اسامی کارگران را دریافت و سپس بسته حمایتی را به همان شماره حساب یارانه‌های افراد واریز کند.


چند سال قبل برابر تکلیف قانون، انشعاب فاضلاب از سازمان آب خیابان نبرد را در 22 قسط خریدم! به علت عدم پرداخت 2 قسط آخر و عدم اقدام سازمان آب برای انشعاب فاضلاب، هفته قبل اقدام به قطع آب منزل ما کرده است! لازم به یادآوری است که تمام قبوض مصرفی آب طبق تاریخ پرداخت شده و هیچ‌گونه بدهی ندارم.


این روزها وقتی به مقایسه چهل سال پیش تا به حال پرداخته می‌شود. انسان با مشاهده این همه پیشرفت حسرت می‌خورد که مدیران فعلی متاسفانه سرعت پیشرفت را کند کرده‌اند.


دولتمردان که این روزها در مراسم‌های جشن‌های چهل سالگی انقلاب شرکت می‌کنند باید ابتدا به خواسته امام راحل (ره)‌و خلف صالحش توجه کنند. خواسته هر دو بزرگوار ایستادگی در برابر شیطان بزرگ و مبارزه با تبعیض، فساد و اشرافی‌گری بوده و هست!


با اعلام رسمی راه‌اندازی کانال مالی اروپا، حالا اجرای کامل آن را منوط به اجرای برجام و پذیرش FATF کرده‌اند! آقای روحانی گفته بود با اجرای برجام، تحریم‌ها بالمره لغو می‌شود نه با پذیرش FATF؟! یعنی اصرار بر راه حلی مثل کانال مالی اروپا گره زدن برجام به FATF بود؟ با وجود عدم تضمین بهبود اوضاع و رفع تحریم‌ها، کدام انسان عاقلی زیر چنین برنامه‌هایی را امضا می‌کند؟!


کشورهای اروپایی در برجام و توافق جدید آن ثابت کردند مانند شیطان بزرگ قابل اعتماد نیستند. اعتماد به کشورهایی مثل فرانسه شرکت‌های پژو و رنو را از ورشکستگی نجات داد ولی ذخایر ارزی ما را به تاراج داد. ولی مثلا همین فرانسوی‌ها در موضوعاتی مانند برجام و تحریم‌های علیه کشورمان با آمریکا و دشمنان تابلودار کشورمان همراه شدند و از پشت خنجر زدند.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
یک کانال مدعی اصلاح‌طلبی با گذاشتن تصویر گوشت 100 هزار تومانی آن را به 40 سالگی انقلاب ربط داده است. انسان از بی‌شرافتی این جماعت تعجب می‌کند! اولا این نتیجه عملکرد دولت خودشان است، ثانیا ادبیات این قماش، شبیه ضدانقلاب خارج‌نشین است. البته انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به جایگاهی رسیده که افراد زبونی چون این‌ها، نمی‌توانند علی‌رغم همه تلاش خود، خدشه‌ای به آن وارد کنند.


مدعیان اصلاح‌طلبی اگر نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند لطف کنند در مسیر پیشرفت حرکت انقلاب نخوابند و سدمعبر نکنند. چون انقلاب تا به حال این گونه سدمعبرها و مزاحمت‌ها را به راحتی برطرف کرده است.

بسیار ساده‌لوحی است اگر باور کنیم اروپا در تنش بین جمهوری اسلامی و شیطان بزرگ، آمریکا را رها و از ما جانبداری کند! به هر اقدام اروپائیان با ظاهر حمایت از ایران باید با دیده شک و تردید نگاه شود، متأسفانه جماعتی آگاهانه یا ناآگاهانه - با اینکه از برجام سودی نصیب ما نشد- مجبور یا مامورند اقدامات منافقانه اروپائیان را بزک کنند.


اگر مدیران شیفته غرب فقط پنجاه درصد توان مدیریتی خویش را به اقتصاد مقاومتی اختصاص داده بودند الان غربی‌ها از هر حیث تابع تصمیمات ما می‌شدند و مجبور بودند امتیاز بدهند.


در جنگ 8 ساله تحمیلی که تمام قدرت‌های شرق و غرب به پشتیبانی صدام ملعون شتافته بودند ما نفت در برابر غذا و دارو نداشتیم و حال با این همه پیشرفت در کشور و اقتدار نظام، متأسفانه دستگاه دیپلماسی مدعی تدبیر، کشور را به سمت چیزی سوق داده است که غربی‌ها چنین نسخه‌های مسخره‌ای برایمان بنویسند!


چطور می‌توان حتی به همین تعهدات تحقیرآمیز نفت در برابر غذا و داروی 3 کشور اروپایی در کانال مالی با کشورمان امید بست در حالی که اروپایی‌ها به تعهدات برجامی‌شان هم پایبند نبودند و همچنان کشورمان را در لیست تحریم‌ها می‌دانند؟!


اروپایی‌ها بعد از خروج آمریکا از برجام و چند ماه معطل نگه داشتن ایران به جای انجام تعهدات پذیرفته شده خود در برجام، ساز و کار غذا در برابر نفت را که نوعی تحقیر ملت ایران است ارائه کرده‌اند! اگر قرار باشد به اروپا نفت بدهیم و غذا بگیریم بدون آن‌ همه خسارت برجام هم امکان‌پذیر بود.


درحالی که رسانه‌های غرب از پوشالی بودن ساز و کار جدید اروپایی‌ها در خصوص برجام پرده برداشتند دفاع آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از اقدام فریبکارانه اروپا جای تأمل و تعجب دارد.


خوب بود این شعر اقبال لاهوری را خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور تیتر روزنامه می‌کردید: ای اسیر رنگ، پاک از رنگ شو/ مومن خود، کافر افرنگ شو/ این دولت با این رفتار خود با شیطان بزرگ و کشورهای بدعهد اروپا و رها کردن کشور به حال خود، مردم را له کرد.


آقای رئیس‌جمهور! متاسفم که در فجر چهل سالگی انقلاب، این جشنواره فیلم فجر، هم می‌تواند سندی باشد از فاصله گرفتن دولت شما با مبانی انقلاب.


جشنواره فیلم فجر امسال در شأن ماهیت اصلی این جشنواره که هنر انقلاب اسلامی است نبود. کاش سلبریتی‌ها به احترام نام این جشنواره و شهدای انقلاب اسلامی با پوشش غربی حاضر نمی‌شدند و مواضع مغایر فجر تاریخ‌ساز ملت ایران نمی‌گرفتند و سعی می‌کردند فقط با ارائه هنرشان، خود را اثبات کنند. چون با این کارها فقط عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند.


با افزایش قیمت هر کیلو گوشت به 100 هزار تومان و چند برابر شدن قیمت اجناس دولت چگونه نرخ تورم را 35 درصد محاسبه و اعلام کرده است؟


وزیر نفت در آبان‌ماه سال جاری گفت، بحث سهمیه‌بندی سوخت مطرح نیست. در بهمن ماه 97 اظهار داشت، چاره‌ای جز سهمیه‌بندی سوخت نداریم! این نداشتن ارزیابی از سه ماه بعد برای یک مدیر با سوابق ده‌ها ساله نشانه چیست؟


هر دولت دیگری بود به خیرخواهی‌ها و توصیه‌های راهگشای منتقدین دلسوز کشور عمل می‌کرد و نمی‌گذاشت مردم این‌طور دچار زحمت و رنج بشوند.


هزاران عاشق انقلاب و امام انقلاب روز 12 بهمن به حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی رفته بودند اما تولیت حرم امام راحل(ره) هیچ تمهیداتی برای جمعیتی که از نقاط مختلف کشور آمده بودند در نظر نگرفته بود حتی یافتن یک لیوان آب مشکل بود. معلوم نیست این بودجه‌هایی را که هر سال هم بیشتر می‌شود کجا خرج می‌کنند!


‌ دولتمردانی که با مردم با غرور برخورد می‌کنند توجه کنند که دیگر در ایران رژیم شاهنشاهی نیست که مسئولان بخواهند ریاست خود را به رخ دیگران بکشند. در فرهنگ انقلاب مسئولین نوکر مردم‌اند و اگر نمی‌توانند نوکری ملت را بکنند باید کنار بروند.


ضمن گرامیداشت دهه ‌فجر مبارک انقلاب اسلامی، متاسفانه هر ساله به بهانه دهه‌‌فجر برخی به عقده‌گشایی روی آورده و با جلو انداختن هنرمندنماهای نادان به توهین، افترا به مردم، نظام و مقدسات و ارزش‌ها و هنجارشکنی در قالب برخی فیلم‌های بی‌محتوا در جشنواره فجر می‌پردازند. از متولیان امر و دستگاه‌های ذیربط انتظار می‌رود چنین جشنواره‌ای را از حالت هنجارشکن و زجر‌آور فعلی خارج کنند.


لازم است طرفداران دیپلماسی التماسی بدانند جوهر و عصاره انقلاب امام، استکبارستیزی و حمایت از مظلومان است. این عده دانسته یا ندانسته ظلم به آرمان امام سفرکرده و شهدا می‌کنند و در 6 سال اخیر آثار شوم و خسارت‌بار این تفکر را با تمام وجود لمس کردیم. امید است بیش از این به این راه پرخطا اصرار نداشته باشند.


ساندرو که خودروی مثل پراید است تا چند وقت قبل 40 میلیون تومان به فروش می‌رسید چه شد که با یک جهش قیمت به بیش از 3/5 برابر یعنی 140 میلیون تومان رسید؟! آیا پاسخگویی هست؟!


سال‌هاست درباره خطر تهاجم فرهنگی بیگانگان از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای هشدار می‌دهیم در حالی که این بیماری به بعضی از سریال‌های رسانه ملی خودمان سرایت کرده و خیلی راحت رابطه غیرشرعی عشق و عاشقی دختر و پسر نامحرم ترویج می‌شود!


سگ‌گردانی را به درستی در شهر ممنوع اعلام کردند و باید نیز ادامه دهند. همچنین فکری هم به حال سگ‌های ولگرد کنند تا کودکانمان برای رفتن به مدرسه، وحشت از حمله سگ‌های گرسنه در این فصل سرد نداشته باشند.


چرا من بازنشسته با 2/400/000 تومان باید یارانه‌ام قطع شود؟! با قطع یارانه من قرار است آیا جلوی دزدی کسی گرفته ‌شود؟!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: