کد خبر: ۸۰۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۷
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دیگر برنامه‌ای برای بخشش اضافه خدمت به صورت کلی وجود ندارد و این موضوع مستقیما به فرماندهان محول شده است.
سردار کمالی: دیگر برنامه‌ای برای بخشش سراسری اضافه خدمت وجود ندارد

به گزارش خبرداغ، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دیگر برنامه‌ای برای بخشش اضافه خدمت به صورت کلی وجود ندارد و این موضوع مستقیما به فرماندهان محول شده است.

سردار موسی کمالی در گفتگو با تسنیم درباره بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب گفت: بر اساس قانون افرادی که مرتکب غیبت، سه و ۶ ماه اضافه خدمت می‌شوند، در زمان اعزام و حین خدمت اگر حسن انجام‌وظیفه، شجاعت و رشادت داشته باشند، فرماندهان می‌توانند تا دو سوم اضافه خدمت این افراد را ببخشند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ این موضوع بر اساس ضوابط به فرماندهان محول شده و دیگر برنامه‌ای برای بخشش اضافه خدمت به صورت کلی وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: