کد خبر: ۸۰۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۴۱۲
نماینده مردم سبزوار که قرار بود در بررسی رأی اعتماد گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت در مخالفت صحبت کند به نقد دولت پرداخت.
از شوخی با نام‌خانوادگی وزیر پیشنهادی بهداشت تا فریاد «دو دو» نمایندگان در واکنش به نطق مقصودی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، درجلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی رأی اعتماد «سعید نمکی»  به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش حسین مقصودی که نام او به عنوان مخالف برای ایراد سخنرانی قرائت شده بود به جای انتقاد به برنامه‌های پیشنهادی نمکی به انتقاد از دولت پرداخت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت آقای روحانی ضعیف‌ترین دولت است و مردم دچار سوءتغذیه شده‌اند و این دولت یک نمک کم داشت که دکتر نمکی هم آمد که با حضور ایشان دولت اعتدال به سمت خوش نمکی حرکت کند البته نه شیرین، شیرین نه شور ، شور.

علی لاریجانی خطاب وی گفت: آقای مقصودی شما قرار بود در مخالفت صحبت کنید.

مقصودی علیرغم تذکر لاریجانی بازهم به نقد دولت پرداخت و در پایان سخنانش گفت که دکتر نمکی برنامه‌های خوبی دارد. پس از پایان صحبت‌های وی نمایندگان با دو،دو کردن اعتراض خود را نسبت به سخنان مقصودی نشان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: